Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2017-18
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18
Context de l'assignatura per al curs 2017-18
Cada estudiant, orientat pel seu tutor, triarà un treball de recerca o desenvolupament a realitzar. L'estudiant organitzarà tota la documentació que necessiti per a la seva utilització en l'elaboració del projecto fi de màster. El seu director a més guiarà a l'estudiant en la planificació i desenvolupament del treball, en la recerca d'informació bibliogràfica específica, en l'anàlisi dels resultats obtinguts així com qualsevol qüestió que sorgeixi al llarg de la realització del projecte. L'avaluació del Projecto Fi de Màster es realitzarà tant a través de la memòria presentada com a través de l'exposició oral que realitzi l'alumne
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Sense dades
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
Sense dades
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18
Plasmar en un treball fi de màster les diferents competències adquirides en les matèries cursasdas: Instrumentació, automatització, robòtica, inspecció, control de processos, informàtica industrial, etc.
Aquells projectes amb una orientació investigadora permetran reforçar l'aprenentatge a les àrees de l'automàtica i la robòtica que es troben en investigació. Aquest últim aspecte permetrà, no només orientar l'aprenentatge amb la possibilitat d'exercir funcions de responsabilitat en els departaments R+D de les empreses, sinó també continuar la formació al programa de doctorat en automàtica i robòtica.
;