Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2012-13

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals del títol (CG)

  • 1 : Saber aplicar els coneixements adquirits i ser capaços de resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
  • 2 : Ser capaços d'integrar coneixements lingüístics i culturals d'aquesta àrea d'estudi per a enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, tot i ser incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis, des d'una perspectiva de gènere.
  • 3 : Saber comunicar conclusions sobre assessorament lingüístic i cultura literària (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • 4 : Posseir les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar progressant en l'àrea d'estudi de l'assessorament lingüístic i la cultura literària d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigida o autònoma.

 

Competències específiques:>>orientació investigadora

  • nº 13 : Saber desenvolupar les tècniques de treball pròpies del camp de la investigació, fixar objectes d'investigació ajustats a objectius, mitjans i finalitats concrets, i adequar els continguts i les conclusions de la investigació a formats diferents.
  • nº 14 : Saber desenvolupar investigacions originals ajustades a les exigències acadèmiques, amb un tractament adequat de les fonts bibliogràfiques i documentals i en la modalitat discursiva pròpia de l'àmbit cientificoacadémico.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Saber aplicar els coneixements adquirits i ser capaç de resoldre problemes en entorns nous, o poc coneguts, dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb l'àrea d'estudi.
  • Ser capaços d'integrar coneixements lingüístics i culturals d'aquesta àrea d'estudi, per a enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, tot i ser incompleta o limitada, inclou reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels coneixements i judicis, des d'una perspectiva de gènere.
  • Saber comunicar conclusions sobre assessorament lingüístic i cultura literària, a més dels coneixements i les raons últimes que les sustenten, a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • Tenir les habilitats d'aprenentatge que permeten continuar progressant en l'àrea d'estudi de l'assessorament lingüístic i la cultura literària, d'una manera que ha de ser, en gran oart, autodirigida o autònoma.
  • Saber desenvolupar les tècniques de treball i fixar objectius de recerca ajustats a finalitats i mitjans concrets, a més d'adequar-ne els continguts i les conclusions a diferents formats.
  • Saber desenvolupar recerques originals, ajustades a les exigències acadèmiques, amb un tractament adequat de les fonts bibliogràfiques i documentals i en la modalitat discursiva de l'àmbit cientificoacadèmic.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2012-13

Sense dades

 

 

;

Dades generals

Codi: 40419
Professor/a responsable:
MAS MIRALLES, ANTONI
Crèdits ECTS: 20,00
Crèdits teòrics: 0,80
Crèdits pràctics: 7,20
Càrrega no presencial: 12,00

Departaments amb docència

  • Dep.: FILOLOGIA CATALANA
    Àrea: FILOLOGIA CATALANA
    Crèdits teòrics: 0,8
    Crèdits pràctics: 7,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix