Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2012-13

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals del títol (CG)

  • 1 : Saber aplicar els coneixements adquirits i ser capaços de resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
  • 2 : Ser capaços d'integrar coneixements lingüístics i culturals d'aquesta àrea d'estudi per a enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, tot i ser incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis, des d'una perspectiva de gènere.
  • 3 : Saber comunicar conclusions sobre assessorament lingüístic i cultura literària (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • 5 : Adquirir un compromís ètic, que se centre en aspectes com la igualtat entre totes les persones, així com el coneixement i l'apreciació de la diversitat lingüística i la multiculturalitat, des del context sociolingüístic i cultural valencià.

 

Competències específiques:>>orientació professional

  • nº 15 : Identificar les situacions i necessitats que requerisquen la intervenció del professional amb els recursos apropiats i segons criteris de qualitat.
  • nº 16 : Adquirir aptituds professionals adequades en l'àmbit de l'assessorament lingüístic i de la cultura literària, i fomentar la cooperació amb altres professionals i el treball en equip.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Identificar les situacions i necessitats que requerisquen la intervenció del professional, amb els recursos apropiats i segons criteris de qualitat.
  • Adquirir aptituds professionals adequades en l'àmbit de l'assessorament lingüístic i de la cultura literària, a més de fomentar la cooperació amb altres professionals i el treball en equip.
  • Saber aplicar els coneixements adquirits i ser capaços de resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts, dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb l'àrea d'estudi.
  • Ser capaços d'integrar coneixements lingüístics i culturals d'aquesta àrea d'estudi, per a enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, tot i ser incompleta o limitada, inclou reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels coneixements i judicis, des d'una perspectiva de gènere.
  • Adquirir un compromís ètic, centrant-se en aspectes com la igualtat de totes les persones, a més de conèixer i valorar la diversitat lingüística i la multiculturalitat, des del context sociolingüístic i cultural valencià.
  • Saber comunicar conclusions sobre assessorament lingüístic i cultura literària, a més dels coneixements i les raons últimes que les sustenten, a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2012-13

Sense dades

 

 

;

Dades generals

Codi: 40418
Professor/a responsable:
MAS MIRALLES, ANTONI
Crèdits ECTS: 20,00
Crèdits teòrics: 0,00
Crèdits pràctics: 2,00
Càrrega no presencial: 18,00

Departaments amb docència

  • Dep.: FILOLOGIA CATALANA
    Àrea: FILOLOGIA CATALANA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix