Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2012-13
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2012-13
Context de l'assignatura per al curs 2012-13
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- 1 : Saber aplicar els coneixements adquirits i ser capaços de resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
- 3 : Saber comunicar conclusions sobre assessorament lingüístic i cultura literària (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- 5 : Adquirir un compromís ètic, que se centre en aspectes com la igualtat entre totes les persones, així com el coneixement i l'apreciació de la diversitat lingüística i la multiculturalitat, des del context sociolingüístic i cultural valencià.
Competències específiques del màster
- nº 4 : Conèixer el context legal, cultural i sociolingüístic i la seua incidència en el procés d'ensenyament/aprenentatge del valencià en l'entorn comú de la llengua catalana.
- nº 5 : Conèixer els diferents tipus i formats editorials i saber dissenyar i practicar l'edició de textos en diferents canals de comunicació, amb una atenció especial als factors lingüístics i extralingüístics.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer els conceptes i els procediments de la gestió cultural.
- Distingir els diversos formats editorials i conèixer les fases del procés d'edició.
- Aplicar els coneixements adquirits a la maquetació i correcció de textos en la indústria editorial.
- Conèixer els fonaments teòrics i pràctics de l'edició de textos educatius i literaris.
- Conèixer els fonaments teòrics i pràctics de l'edició de textos cientificotècnics i acadèmics.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2012-13
Sense dades
;