Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2012-13
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2012-13
Context de l'assignatura per al curs 2012-13
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- 1 : Saber aplicar els coneixements adquirits i ser capaços de resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
- 3 : Saber comunicar conclusions sobre assessorament lingüístic i cultura literària (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- 4 : Posseir les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar progressant en l'àrea d'estudi de l'assessorament lingüístic i la cultura literària d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigida o autònoma.
Competències específiques del màster
- nº 1 : Adquirir un coneixement avançat en formació lingüística.
- nº 2 : Ser capaç d'aplicar la lingüística i les tecnologies de la informació i de la comunicació a l'assessorament lingüístic.
- nº 8 : Saber avaluar, seleccionar i desenvolupar recursos i materials per a la docència de la llengua i la literatura catalanes, d'acord amb les prescripcions del sistema educatiu valencià, i amb una atenció especial a la diversitat cultural i lingüística i als nous formats de comunicació.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer els fonaments teòrics i metodològics de la lingüística descriptiva.
- Dominar i diferenciar els fonaments de la lexicologia, la lexicografia i la terminologia.
- Aprendre els referents normatius que s'apliquen als diversos models de llengua.
- Saber aplicar les TIC a l'assessorament lingüístic.
- Dominar la correcció de textos especialitzats.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2012-13
Sense dades
;