Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2009-10
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2009-10
Context de l'assignatura per al curs 2009-10
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG1 : Conèixer els continguts curriculars de les matèries relatives a l'especialització docent corresponent.
- CG11 : Desenvolupar les funcions de tutoria i orientació dels estudiants de manera col·laborativa i coordinada.
- CG16 : Treballar en equip amb altres professionals de l'educació, enriquint la pròpia formació.
- CG17 : Desenvolupar hàbits i actituds per a aprendre a aprendre al llarg del posterior exercici professional.
- CG18 : Aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes a entorns educatius nous o poc coneguts.
- CG2 : Conèixer el cos de coneixements didàctics entorn dels processos d'ensenyament i aprenentatge respectius. Per a la formació professional s'inclourà el coneixement de les respectives professions.
- CG4 : Buscar, obtenir, processar i comunicar informació (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), transformar-la en coneixement i aplicar-la als processos d'ensenyament i aprenentatge en les matèries pròpies de les especialitzacions cursades.
- CG8 : Adquirir estratègies per a estimular l'esforç de l'estudiant i promoure la seua capacitat per a aprendre per ell mateix i amb els altres, i desenvolupar habilitats de pensament i de decisió que faciliten l'autonomia, la confiança i iniciatives personals.
Competències específiques:>>mòdul específic (CE)
- CE10 : Conèixer estratègies i tècniques d'avaluació i entendre l'avaluació com un instrument de regulació i estímul de l'esforç.
- CE11 : Conèixer i aplicar propostes docents innovadores en l'àmbit de l'especialització cursada.
- CE12 : Analitzar críticament l'exercici de la docència, de les bones pràctiques i de l'orientació utilitzant indicadors de qualitat.
- CE13 : Identificar els problemes relatius a l'ensenyament i l'aprenentatge de les matèries de l'especialització i plantejar alternatives i solucions.
- CE2 : Conèixer els continguts que es cursen en els ensenyaments respectius.
- CE3 : Conèixer la història i els desenvolupaments recents de les matèries i les seues perspectives per a poder transmetre una visió dinàmica d'aquestes.
- CE4 : Conèixer contextos i situacions en què s'usen o s'apliquen els diversos continguts curriculars.
- CE7 : Adquirir criteris de selecció i elaboració de materials educatius.
- CE8 : Fomentar un clima que facilite l'aprenentatge i pose en valor els aportacions dels estudiants.
- CE9 : Integrar la formació en comunicació audiovisual i multimèdia en el procés d'ensenyament i aprenentatge.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer els continguts curriculars de les matèries relatives a l'especialització docent corresponent.
- Conèixer el cos de coneixements didàctics entorn dels processos d'ensenyament i aprenentatge respectius.
- Cercar, obtenir, processar i comunicar informació (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), transformar-la en coneixement i aplicar-la als processos d'ensenyament i aprenentatge en les matèries pròpies de l'especialització cursades.
- Adquirir estratègies per a estimular l'esforç de l'estudiant i promoure la seua capacitat per a aprendre per ell mateix i amb altres i desenvolupar habilitats de pensament i de decisió que faciliten l'autonomia, la confiança i iniciatives personals.
- Desenvolupar les funcions de tutoria i orientació dels estudiants de manera col·laborativa i coordinada.
- Treballar en equip amb altres professionals de l'educació per a enriquir la seua formació.
- Desenvolupar hàbits i actituds per a aprendre a aprendre al llarg del seu posterior desenvolupament professional.
- Aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes a entorns educatius nous o poc coneguts.
- Conèixer els continguts que es cursen en els respectius ensenyaments.
- Conèixer la història i els desenvolupaments recents de les matèries i les seues perspectives per a poder transmetre'n una visió dinàmica.
- Conèixer contextos i situacions en què s'usen o apliquen els diversos continguts curriculars.
- Adquirir criteris de selecció i elaboració de materials educatius.
- Fomentar un clima que facilite l'aprenentatge i valoritze les aportacions dels estudiants.
- Integrar la formació en comunicació audiovisual i multimèdia en el procés d'ensenyament i aprenentatge.
- Conèixer estratègies i tècniques d'avaluació i entendre l'avaluació com un instrument de regulació i estímul a l'esforç.
- Conèixer i aplicar propostes docents innovadores en l'àmbit de l'especialització cursada.
- Analitzar críticament l'acompliment de la docència, de les bones pràctiques i de l'orientació utilitzant indicadors de qualitat.
- Identificar els problemes relatius a l'ensenyament i l'aprenentatge de les matèries de l'especialització i plantejar alternatives i solucions.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2009-10
- CG2: Conèixer el cos de coneixements didàctics en torn als processos d`ensenyament i aprenentatge respectius.
- CG4: Buscar, obtenir, processar i comunicar informació (oral, impresa, audiovisual, digital o multimedia), transformar-la en coneixement i aplicarla als processos d`ensenyament i aprenentatge en la matèria d`Orientació Professional.
- CG8: Adquirir estratègies per a estimular l`esforç de l`estudiant i promoure la seua capacitat per a aprendre per si mateix i amb altres i desenvolupar habilitats de pensament i de decissió que faciliten l`autonomia, la confiança i les iniciatives personals.
- CG11: Desenvolupar les funcions de tutoria i orientació dels estudiants de manera colaborativa i coordinada.
- CG16: Treballar en equip amb altres professionals de l`educació, enriquint la seua formació.
- CG17: Desenvolupar hàbits i actituds per a aprendre a aprendre al llarg del seu posterior desenvolupament professional.
- CG18: Aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes a entorns educatius nous o poc coneguts.
- CE2: Conèixer els continguts de la matèria d`Orientació Professional.
- CE3: Conèixer la història i els desenvolupaments recents de la matèria d`Orientació Professional i les seues perspectives per a ppoder transmetre una visió dinàmica de la matèria.
- CE4: Conèixer contextes i situacions en que s`usen i apliquen els diversos continguts curriculars.
- CE7: Adquirir criteris de selecció i elaboració de materials educatius.
- CE8: Fomentar un clima que facilite l`aprenentatge i pose en valor les aportacions dels estudiants.
- CE9: Integrar la formació en comunicació audiovisual i multimèdia en el procés d`ensenyament-aprenentatge.
- CE10: Conèixer estratègies i tècniques d`avaluació i entendre la evaluació com un instrument de regulació i estímul a l`esforç.
- CE11: Conèixer i aplicar propostes docents innovadores en l`àmbit de l`Orientació Professional.
- CE12: Analitzar críticament el exercici de la docència, de les bones pràctiques i de la orientació utilitzant indicadors de qualitat.
- CE13: Identificar els problemes relatius a l`ensenyament i l`aprenentatge de les matèries de la especialització i plantejar alternatives i solucions.
;