Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2009-10
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2009-10
Context de l'assignatura per al curs 2009-10
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG18 : Aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes a entorns educatius nous o poc coneguts.
- CG4 : Buscar, obtenir, processar i comunicar informació (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), transformar-la en coneixement i aplicar-la als processos d'ensenyament i aprenentatge en les matèries pròpies de les especialitzacions cursades.
- CG9 : Conèixer els processos d'interacció i comunicació en l'aula i dominar destreses i habilitats socials necessàries per a fomentar l'aprenentatge i la convivència en l'aula i abordar problemes de disciplina i resolució de conflictes.
Competències específiques:>>mòdul específic (CE)
- CE1 : Conèixer el valor formatiu i cultural de les matèries corresponents a l'especialització.
- CE2 : Conèixer els continguts que es cursen en els ensenyaments respectius.
- CE3 : Conèixer la història i els desenvolupaments recents de les matèries i les seues perspectives per a poder transmetre una visió dinàmica d'aquestes.
- CE4 : Conèixer contextos i situacions en què s'usen o s'apliquen els diversos continguts curriculars.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer el valor formatiu i cultural de les matemàtiques i els continguts que es cursen en ESO i batxillerat.
- Conèixer la història, els desenvolupaments recents i les diferents perspectives de les matemàtiques per a crear situacions d'aprenentatge i per a poder transmetre una visió dinàmica en el seu ensenyament. Connectar les idees inicials que van donar lloc a les diferents disciplines amb la visió axiomàtica d'aquestes.
- Conèixer contextos i situacions en els quals s'usen o s'apliquen els diversos continguts matemàtics de l'ESO i del batxillerat per a subratllar les seues aplicacions i funcionalitat i, especialment, el paper de les matemàtiques com a instrument en altres disciplines.
- Conèixer sòlidament els conceptes i els processos bàsics de matemàtiques, fent èmfasi especial en els continguts del currículum d'ESO i batxillerat. Interrelacionar continguts matemàtics, entre si i amb altres disciplines.
- Conèixer diverses aplicacions dels continguts matemàtics dins i fora de la matemàtica, parant atenció en els avanços més recents.
- Dissenyar situacions d'aprenentatge adequades i motivadores per a l'alumnat que permeten la interrelació de diversos continguts matemàtics.
- Conèixer estratègies generals de resolució de problemes.
- Modelar matemàticament situacions procedents de contextos diversos que puguen ser útils en l'educació matemàtica en secundària.
- Aplicar processos matemàtics de raonament, demostració, representació i comunicació en la resolució de problemes i en la modelització.
- Treballar amb l'alumnat la competència matemàtica i el paper de les matemàtiques com a instrument en altres disciplines.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2009-10
Sense dades
;