Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2009-10

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals del títol (CG)

  • CG1 : Conèixer els continguts curriculars de les matèries relatives a l'especialització docent corresponent.
  • CG2 : Conèixer el cos de coneixements didàctics entorn dels processos d'ensenyament i aprenentatge respectius. Per a la formació professional s'inclourà el coneixement de les respectives professions.
  • CG9 : Conèixer els processos d'interacció i comunicació en l'aula i dominar destreses i habilitats socials necessàries per a fomentar l'aprenentatge i la convivència en l'aula i abordar problemes de disciplina i resolució de conflictes.

 

Competències específiques:>>mòdul específic (CE)

  • CE1 : Conèixer el valor formatiu i cultural de les matèries corresponents a l'especialització.
  • CE13 : Identificar els problemes relatius a l'ensenyament i l'aprenentatge de les matèries de l'especialització i plantejar alternatives i solucions.
  • CE2 : Conèixer els continguts que es cursen en els ensenyaments respectius.
  • CE5 : Conèixer els desenvolupaments teoricopràctics de l'ensenyament i l'aprenentatge de les matèries corresponents.
  • CE7 : Adquirir criteris de selecció i elaboració de materials educatius.
  • CE9 : Integrar la formació en comunicació audiovisual i multimèdia en el procés d'ensenyament i aprenentatge.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Conèixer el valor formatiu, cultural i social dels continguts d'economia.
  • Conèixer els processos d'interacció i comunicació en l'aula per a fomentar l'aprenentatge dels continguts econòmics.
  • Conèixer i usar models teòrics sobre els processos d'aprenentatge.
  • Identificar les dificultats d'aprenentatge associades a la modelització dels fenòmens econòmics.
  • Avaluar i diagnosticar errors en l'aprenentatge i la seua relació a la comprensió dels models matemàtics.
  • Conèixer criteris per a l'anàlisi de tasques d'aprenentatge des de la demanda cognitiva.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2009-10

-         Conocer los principales contenidos sobre Economía de la Empresa dentro del currículo de la Enseñanza Secundaria y Bachillerato.
-         Analizar las actividades más dinámicas e innovadoras que se utilizan en el aprendizaje de la Economía de la Empresa.
-         Acceder a los recursos materiales y tecnológicos relacionados con la Economía de la Empresa más útiles y susceptibles de uso en la Educación Secundaria y Bachillerato (aplicación de las TIC’s).
-         Elaborar y exponer Programaciones de las diferentes Unidades Didácticas que componen el currículo de las materias relacionadas con Economía de la Empresa.
-         Conocer algunas de las últimas técnicas didácticas relacionadas con el aprendizaje de esta disciplina en la Educación Secundaria y Bachillerato.

 

 

;

Dades generals

Codi: 12019
Professor/a responsable:
MIRANDA GARCIA, MARIA JESUS
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 0,96
Crèdits pràctics: 1,44
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: INNOVACIÓ I FORMACIÓ DIDÀCTICA
    Àrea: DIDÀCTICA DE LA MATEMÀTICA
    Crèdits teòrics: 0,96
    Crèdits pràctics: 1,44
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix