Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2009-10
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2009-10
Context de l'assignatura per al curs 2009-10
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG1 : Conèixer els continguts curriculars de les matèries relatives a l'especialització docent corresponent.
- CG2 : Conèixer el cos de coneixements didàctics entorn dels processos d'ensenyament i aprenentatge respectius. Per a la formació professional s'inclourà el coneixement de les respectives professions.
- CG9 : Conèixer els processos d'interacció i comunicació en l'aula i dominar destreses i habilitats socials necessàries per a fomentar l'aprenentatge i la convivència en l'aula i abordar problemes de disciplina i resolució de conflictes.
Competències específiques:>>mòdul específic (CE)
- CE1 : Conèixer el valor formatiu i cultural de les matèries corresponents a l'especialització.
- CE13 : Identificar els problemes relatius a l'ensenyament i l'aprenentatge de les matèries de l'especialització i plantejar alternatives i solucions.
- CE2 : Conèixer els continguts que es cursen en els ensenyaments respectius.
- CE5 : Conèixer els desenvolupaments teoricopràctics de l'ensenyament i l'aprenentatge de les matèries corresponents.
- CE7 : Adquirir criteris de selecció i elaboració de materials educatius.
- CE9 : Integrar la formació en comunicació audiovisual i multimèdia en el procés d'ensenyament i aprenentatge.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer el valor formatiu, cultural i social dels continguts d'economia.
- Conèixer els processos d'interacció i comunicació en l'aula per a fomentar l'aprenentatge dels continguts econòmics.
- Conèixer i usar models teòrics sobre els processos d'aprenentatge.
- Identificar les dificultats d'aprenentatge associades a la modelització dels fenòmens econòmics.
- Avaluar i diagnosticar errors en l'aprenentatge i la seua relació a la comprensió dels models matemàtics.
- Conèixer criteris per a l'anàlisi de tasques d'aprenentatge des de la demanda cognitiva.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2009-10
- Analizar las actividades más dinámicas e innovadoras que se utilizan en el aprendizaje de la Economía de la Empresa.
- Acceder a los recursos materiales y tecnológicos relacionados con la Economía de la Empresa más útiles y susceptibles de uso en la Educación Secundaria y Bachillerato (aplicación de las TIC’s).
- Elaborar y exponer Programaciones de las diferentes Unidades Didácticas que componen el currículo de las materias relacionadas con Economía de la Empresa.
- Conocer algunas de las últimas técnicas didácticas relacionadas con el aprendizaje de esta disciplina en la Educación Secundaria y Bachillerato.
;