Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2009-10

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències específiques:>>mòdul específic (CE)

  • CE10 : Conèixer estratègies i tècniques d'avaluació i entendre l'avaluació com un instrument de regulació i estímul de l'esforç.
  • CE11 : Conèixer i aplicar propostes docents innovadores en l'àmbit de l'especialització cursada.
  • CE12 : Analitzar críticament l'exercici de la docència, de les bones pràctiques i de l'orientació utilitzant indicadors de qualitat.
  • CE4 : Conèixer contextos i situacions en què s'usen o s'apliquen els diversos continguts curriculars.
  • CE5 : Conèixer els desenvolupaments teoricopràctics de l'ensenyament i l'aprenentatge de les matèries corresponents.
  • CE6 : Transformar els currículums en programes d'activitats i de treball.
  • CE7 : Adquirir criteris de selecció i elaboració de materials educatius.
  • CE8 : Fomentar un clima que facilite l'aprenentatge i pose en valor els aportacions dels estudiants.
  • CE9 : Integrar la formació en comunicació audiovisual i multimèdia en el procés d'ensenyament i aprenentatge.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Desenvolupar l'aptitud per a seleccionar i seqüenciar activitats, unitats didàctiques, textos i organitzar el currículum.
  • Desenvolupar l'aptitud per a interpretar els processos d'aprenentatge dels continguts curriculars d'economia.
  • Desenvolupar l'aptitud d'interpretar i aplicar característiques de la interacció i gestió dels continguts econòmics en la classe d'economia.
  • Conèixer i usar recursos i materials per a l'ensenyament de l'economia.
  • Fomentar un clima que facilite l'aprenentatge i valoritze les aportacions dels estudiants.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2009-10

-         Conocer los principales contenidos sobre Economía dentro del currículo de la Enseñanza Secundaria y Bachillerato.
-         Analizar las actividades más dinámicas e innovadoras que se utilizan en el aprendizaje de la Economía.
-         Acceder a los recursos materiales y tecnológicos relacionados con la Economía más útiles y susceptibles de uso en la Educación Secundaria y Bachillerato (aplicación de las TIC’s).
-         Elaborar y exponer Programaciones de las diferentes Unidades Didácticas que componen el currículo de las materias relacionadas con Economía.
-         Conocer algunas de las últimas técnicas didácticas relacionadas con el aprendizaje de esta disciplina en la Educación Secundaria y Bachillerato.

 

 

;

Dades generals

Codi: 12018
Professor/a responsable:
MIRANDA GARCIA, MARIA JESUS
Crèdits ECTS: 9,00
Crèdits teòrics: 1,40
Crèdits pràctics: 2,20
Càrrega no presencial: 5,40

Departaments amb docència

  • Dep.: INNOVACIÓ I FORMACIÓ DIDÀCTICA
    Àrea: DIDÀCTICA DE LA MATEMÀTICA
    Crèdits teòrics: 1,4
    Crèdits pràctics: 2,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix