Ir a cuerpo Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Guies docents
EDUCACIÓ NUTRICIONAL

Competències i objectius

INFORMACIÓ PROVISIONAL. PENDENT D'APROVACIÓ.

 

Context de l'assignatura per al curs 2010-11

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències específiques (CE)

  • E12 : Realitzar la comunicació de manera efectiva, sabent utilitzar les tecnologies de la informació i la comunicació especialment les relacionades amb nutrició i hàbits de vida.
  • E56 : Conèixer i intervenir en el disseny, realització i validació d'estudis epidemiològics nutricionals, com també participar en la planificació, anàlisi i avaluació de programes d'intervenció en alimentació en alimentació i nutrició en diferents àmbits.
  • E57 : Col·laborar en la implantació de sistemes de qualitat.
  • E58 : Conèixer els sistemes d'informació sanitària.
  • E59 : Desenvolupar les habilitats personals necessàries per a dur a terme intervencions d'educació nutricional de manera òptima.

 

Competències transversals específiques de titulació:>>competències en un idioma estranger

  • CT1 : Llegir i comprendre textos en un idioma estranger.

 

Competències transversals específiques de titulació:>>competències informàtiques i informacionals

  • CT2 : Demostrar destreses i habilitats en informàtica i sistemes informacionals.

 

Competències transversals específiques de titulació:>>competències en comunicació oral i escrita

  • CT3 : Demostrar habilitats en comunicació oral i escrita.

 

Competències generals del títol (CG):>>mòdul de Nutrició, la Dietètica i la Salut

  • 46 : Planificar i dur a terme programes d'educació dieteticonutricional en subjectes sans i malalts.

 

Competències generals del títol (CG):>>mòdul de Salut Pública i Nutrició Comunitària

  • 55 : Dissenyar, intervenir i executar programes d'educació dieteticonutricional i de formació en nutrició i dietètica.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Reconèixer les característiques de les intervencions de promoció i educació per a salut nutricional.
  • Adaptar les intervencions de promoció i educació nutricional a les particularitats i necessitats dels grups.
  • Identificar els models d'aprenentatge que poden ser utilitzats per a facilitar l'educació nutricional.
  • Conèixer i saber utilitzar els diversos models de planificació d'educació nutricional.
  • Conèixer, dissenyar i aplicar els recursos didàctics més adequats als objectius d'educació nutricional.
  • Reconèixer les possibilitats del treball amb els mitjans de comunicació, a fi de difondre missatges educatius de nutrició.
  • Dissenyar guies alimentàries amb una base científica.
  • Dissenyar intervencions de promoció i educació nutricional adaptades a les característiques dels grups.
  • Identificar els models d'avaluació de les intervencions de promoció i educació.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11

Sense dades

 

 

Dades generals

Codi: 27540
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,20
Crèdits pràctics: 1,20
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: INFERMERIA COMUNITÀRIA, MEDICINA PREVENTIVA I SALUT PÚBLICA
    Àrea: INFERMERIA
    Crèdits teòrics: 1,2
    Crèdits pràctics: 1,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix