Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2012-13
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2012-13
Context de l'assignatura per al curs 2012-13
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG7 : Exercir la crítica i l'autocrítica emetent judicis raonats, i adquirir un compromís ètic, personal i professional. Estar motivat per a millorar la qualitat.
- CG8 : Entendre l'aprenentatge com un fet global, complex i transcendent. Autoregular el propi aprenentatge i mobilitzar sabers de tot tipus per a adaptar-se a situacions noves i connectar coneixements com a mètode per a elaborar-ne altres de nous.
Competències específiques (CE)
- CE2 : Comprendre les característiques i condicions en les quals es produeix l'aprenentatge escolar i identificar com pot afectar el desenvolupament de l'alumnat i exercir la funció tutorial, orientant els alumnes i els pares del seu grup d'alumnes. Tot això buscant l'entesa i la cooperació amb les famílies, tenint en compte els diferents contextos familiars i estils de vida.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Comprendre conceptes, lleis i teories bàsiques de les ciències experimentals (Física, Química, Biologia i Geologia) relacionats amb els continguts del currículum oficial de l'àrea de Coneixement del Mitjà Natural, Social i Cultural d'Educació Primària.
- Conèixer i valorar la diversitat paisatgística d'Espanya i de la Comunitat Valenciana.
- Comprendre els aspectes físics, geològics i biològics que caracteritzen un Espai Natural (concretant en els de la Comunitat Valenciana).
- Comprendre les relacions que s'estableixen en un ecosistema i utilitzar-les per a analitzar alguns ecosistemes singulars de la Comunitat Valenciana.
- Comprendre els processos geològics de formació de materials i paisatges terrestres i com s'han superat idees històricament vigents sobre aquesta qüestió.
- Conèixer els problemes que van originar la construcció dels coneixements científics tractats en l'assignatura, la seua evolució al llarg de la història, les dificultats o obstacles als quals van haver d'enfrontar-se i la seua transcendència en els diferents àmbits.
- Saber com elaborar una memòria o informe sobre un treball pràctic o de camp, segons criteris establits prèviament, i comunicar els resultats en públic de manera eficaç.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2012-13
Sense dades
;