Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2012-13

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals del títol (CG)

  • CG7 : Exercir la crítica i l'autocrítica emetent judicis raonats, i adquirir un compromís ètic, personal i professional. Estar motivat per a millorar la qualitat.
  • CG8 : Entendre l'aprenentatge com un fet global, complex i transcendent. Autoregular el propi aprenentatge i mobilitzar sabers de tot tipus per a adaptar-se a situacions noves i connectar coneixements com a mètode per a elaborar-ne altres de nous.

 

Competències específiques (CE)

  • CE2 : Comprendre les característiques i condicions en les quals es produeix l'aprenentatge escolar i identificar com pot afectar el desenvolupament de l'alumnat i exercir la funció tutorial, orientant els alumnes i els pares del seu grup d'alumnes. Tot això buscant l'entesa i la cooperació amb les famílies, tenint en compte els diferents contextos familiars i estils de vida.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Comprendre conceptes, lleis i teories bàsiques de les ciències experimentals (Física, Química, Biologia i Geologia) relacionats amb els continguts del currículum oficial de l'àrea de Coneixement del Mitjà Natural, Social i Cultural d'Educació Primària.
  • Conèixer i valorar la diversitat paisatgística d'Espanya i de la Comunitat Valenciana.
  • Comprendre els aspectes físics, geològics i biològics que caracteritzen un Espai Natural (concretant en els de la Comunitat Valenciana).
  • Comprendre les relacions que s'estableixen en un ecosistema i utilitzar-les per a analitzar alguns ecosistemes singulars de la Comunitat Valenciana.
  • Comprendre els processos geològics de formació de materials i paisatges terrestres i com s'han superat idees històricament vigents sobre aquesta qüestió.
  • Conèixer els problemes que van originar la construcció dels coneixements científics tractats en l'assignatura, la seua evolució al llarg de la història, les dificultats o obstacles als quals van haver d'enfrontar-se i la seua transcendència en els diferents àmbits.
  • Saber com elaborar una memòria o informe sobre un treball pràctic o de camp, segons criteris establits prèviament, i comunicar els resultats en públic de manera eficaç.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2012-13

Sense dades

 

 

;

Dades generals

Codi: 17558
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 0,60
Crèdits pràctics: 1,80
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: DIDÀCTICA GENERAL I DIDÀCTIQUES ESPECÍFIQUES
    Àrea: DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS
    Crèdits teòrics: 0,3
    Crèdits pràctics: 0,9
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.
  • Dep.: CIÈNCIES DE LA TERRA I DEL MEDI AMBIENT
    Àrea: FISIOLOGIA VEGETAL
    Crèdits teòrics: 0,15
    Crèdits pràctics: 0,45
  • Dep.: CIÈNCIES DEL MAR I BIOLOGIA APLICADA
    Àrea: ESTADÍSTICA I INVESTIGACIÓ OPERATIVA
    Crèdits teòrics: 0,15
    Crèdits pràctics: 0,45

Estudis en què s'imparteix