Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2015-16
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2015-16
Context de l'assignatura per al curs 2015-16
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG1 : Saber resoldre problemes d'enginyeria aplicant coneixements de matemàtiques, física, química, informàtica, disseny, sistemes mecànics, elèctrics, electrònics i automàtics, per a establir solucions viables en l'àmbit de la titulació.
- CG3 : Tenir i comprendre els coneixements que possibiliten ser original en el desenvolupament o l'aplicació d'idees per a resoldre problemes d'enginyeria nous o multidisciplinaris, després d'analitzar i entendre les especificacions plantejades.
- CG5 : Ser capaç d'obtenir i analitzar informació sobre les característiques de materials, circuits, elements de màquines, control automàtic, sensors i sistemes informàtics, amb la finalitat última d'aconseguir aplicacions robòtiques autònomes i flexibles.
Competències específiques (CE)
- CE17 : Conèixer diverses classes de dispositius sensors usats per a capturar informació del robot mateix i del seu entorn, a més dels principis de funcionament. Saber aplicar els mètodes i tècniques per a mesurar, processar, fusionar i representar la informació captada.
Competències transversals
- CT1 : Capacitats informàtiques i informacionals.
- CT2 : Ser capaç de comunicar-se correctament tant de forma oral com escrita.
- CT3 : Capacitat d'anàlisi i síntesi.
- CT4 : Capacitat d'organització i planificació.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Comprendre el funcionament d'un sistema de sensor i dels sistemes d'adquisició i condicionament de senyal associats.
- Conèixer els principals tipus de sensors i les seues característiques i saber quin és el més adequat per a diverses aplicacions, especialment en sistemes robòtics.
- Ser capaç de determinar els sensors més adequats per a resoldre un problema de robòtica, en què cal interaccionar amb elements de l'entorn.
- Estar al dia de les noves tecnologies associades als sensors emprats en robòtica, com ara sensors tàctils, sde força, parell, localització, etc.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2015-16
Sense dades
;