Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2015-16
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2015-16
Context de l'assignatura per al curs 2015-16
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG11 : Adquirir un compromís ètic amb la millora de la salut.
- CG12 : Saber transmetre els coneixements, habilitats i destreses de la professió del graduat en Enginyeria Biomèdica.
- CG7 : Resoldre problemes amb iniciativa, autonomia i creativitat en l'àmbit de l'enginyeria biomèdica.
Competències específiques (CE)
- CE10 : Conèixer i saber utilitzar sensors i actuadors i sistemes d'adquisició de senyals i informació biomèdica.
- CE15 : Saber utilitzar estratègies i habilitats tecnològiques per a millorar la comunicació entre usuaris d'enginyeria biomèdica, professionals i pacients, així com la difusió d'informació de salut.
- CE25 : Identificar, integrar i relacionar les dades de valoració, priorització de problemes/diagnòstics, proves diagnòstiques, procediments terapèutics i dades de seguiment en les diverses etapes del cicle vital.
- CE3 : Conèixer les arquitectures de temps real, paral·leles i distribuïdes, la seua programació, així com les eines per al seu desenvolupament per un equip de treball en l'àmbit de l'enginyeria biomèdica.
- CE7 : Dissenyar, desenvolupar, administrar, mantenir i avaluar sistemes d'informació que gestionen dades relacionades amb la salut.
Competències transversals bàsiques de la UA
- CT1 : Adquirir capacitats informàtiques i informacionals.
- CT2 : Ser capaç de comunicar-se correctament tant de forma oral com escrita.
- CT3 : Adquirir capacitat d'anàlisi i síntesi.
- CT4 : Adquirir capacitat d'organització i planificació.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Comprendre i avaluar la utilitat de les diverses eines per a emmagatzemar, recuperar, classificar, filtrar i sintetitzar la informació científica necessària per a la pràctica sanitària.
- Identificar les fonts d'Informació més rellevants per a la pràctica sanitària basada en l'evidència.
- Identificar i aplicar els elements crítics del coneixement i de la informació en l'àmbit sanitari.
- Aplicar tècniques, mètodes i models per a desenvolupar algorismes i guies clíniques.
- Capacitat per a aplicar eines i tècniques de processament del llenguatge natural als sistemes de classificació i recuperació documental i d'extracció d'informació en l'àmbit de la salut.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2015-16
Sense dades
;