Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2015-16
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2015-16
Context de l'assignatura per al curs 2015-16
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG3 : Dissenyar, desenvolupar i avaluar procediments d'anàlisis en l'àmbit de la salut.
- CG5 : Conèixer, comprendre i aplicar els estàndards i les normes tècniques sobre l'ús de tecnologies d'informació i comunicacions en l'àmbit de la salut.
Competències específiques (CE)
- CE13 : Conèixer les estratègies i metodologies d'integració de sistemes biomèdics així com el seu potencial en l'àmbit de la salut.
- CE22 : Conèixer i saber aplicar les terminologies i els estàndards en matèria sanitària proposats pels diversos organismes d'estandardització tant tècnics com sanitaris.
- CE7 : Dissenyar, desenvolupar, administrar, mantenir i avaluar sistemes d'informació que gestionen dades relacionades amb la salut.
Competències transversals bàsiques de la UA
- CT1 : Adquirir capacitats informàtiques i informacionals.
- CT2 : Ser capaç de comunicar-se correctament tant de forma oral com escrita.
- CT3 : Adquirir capacitat d'anàlisi i síntesi.
- CT4 : Adquirir capacitat d'organització i planificació.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Distingir els diversos nivells d'interoperabilitat en l'àmbit sanitari i argumentar la importància de la interoperabilitat semàntica en l'àmbit sanitari.
- Comprendre les semblances i les diferències entre terminologies, nomenclatura, classificació, codificació i ontologies per a representar el coneixement en l'àmbit de la salut.
- Identificar l'estructura, la complementarietat i les limitacions del coneixement representat en les terminologies més habituals de l'àmbit de la salut, nacionals i internacionals, i la modalitat de formalització per a contribuir a la interoperabilitat semàntica.
- Diferenciar les terminologies d'interfície i de referència, coneixent-ne els avantatges i les limitacions dels mapatges que s'hi estableixen.
- Conèixer els recursos terminològics i semàntics existents, a fi de reutilitzar-los i afavorir la interoperabilitat semàntica en els sistemes d'informació sanitaris.
- Conèixer, organitzar i aplicar els estàndards d'infraestructura i contingut acceptats en l'àmbit de la salut.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2015-16
Sense dades
;