Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2019-20
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències transversals
- CT1 : Llegir i comunicar-se en l'àmbit professional en un idioma estranger, especialment en anglés.
- CT2 : Usar habitualment les eines informàtiques i les tecnologies de la informació i les comunicacions en tot l'exercici professional.
- CT3 : Capacitat de comunicació oral i escrita.
Competències Específiques
- CE5 : Redactar projectes de gestió global o d'àrees funcionals de l'empresa.
- CE7 : Ser capaç d'aplicar els coneixements de màrqueting i les tècniques de recerca comercial, qualitatives o matemàtiques, estadístiques i economètriques, en la definició de solucions de negoci.
Competències bàsiques i generals:>>Generals
- CG1 : Adquirir capacitat per a la cercar i analitzar informació rellevant que permeta interpretar l'evolució dels mercats de béns i serveis i formular una estratègia de màrqueting.
- CG2 : Ser capaç de treballar en equip, liderar-lo i motivar-lo, durant el treball professional, en la direcció de màrqueting.
- CG3 : Ser capaç d'aprendre per a emprendre estudis posteriors de màrqueting i recerca de mercats, amb un alt grau d'autonomia.
- CG5 : Ser capaç de prendre decisions empresarials i en la direcció de màrqueting, aplicant els coneixements a la pràctica des d'una perspectiva interdisciplinària i integradora de coneixements.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer les diverses institucions i fonts d'informació en relació amb el comerç internacional.
- Saber interpretar els principals indicadors de l'estat i l'evolució dels mercats internacionals.
- Conèixer els efectes que tindrien modificacions en les variables del màrqueting-mix (preu, producte, promoció i distribució) sobre els diversos grups d'interés que formen part de l'entorn de l'empresa internacional (proveïdors, clients, governs, etc.).
- Interpretar la viabilitat de la internacionalització d'un producte, basant-se en els indicadors i estudis de mercat existents.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Sense dades
;