Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació.

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències transversals

  • CT1 : Llegir i comunicar-se en l'àmbit professional en un idioma estranger, especialment en anglés.
  • CT2 : Usar habitualment les eines informàtiques i les tecnologies de la informació i les comunicacions en tot l'exercici professional.
  • CT3 : Capacitat de comunicació oral i escrita.

 

Competències Específiques

  • CE5 : Redactar projectes de gestió global o d'àrees funcionals de l'empresa.
  • CE7 : Ser capaç d'aplicar els coneixements de màrqueting i les tècniques de recerca comercial, qualitatives o matemàtiques, estadístiques i economètriques, en la definició de solucions de negoci.

 

Competències bàsiques i generals:>>Generals

  • CG1 : Adquirir capacitat per a la cercar i analitzar informació rellevant que permeta interpretar l'evolució dels mercats de béns i serveis i formular una estratègia de màrqueting.
  • CG2 : Ser capaç de treballar en equip, liderar-lo i motivar-lo, durant el treball professional, en la direcció de màrqueting.
  • CG3 : Ser capaç d'aprendre per a emprendre estudis posteriors de màrqueting i recerca de mercats, amb un alt grau d'autonomia.
  • CG5 : Ser capaç de prendre decisions empresarials i en la direcció de màrqueting, aplicant els coneixements a la pràctica des d'una perspectiva interdisciplinària i integradora de coneixements.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Conèixer les diverses institucions i fonts d'informació en relació amb el comerç internacional.
  • Saber interpretar els principals indicadors de l'estat i l'evolució dels mercats internacionals.
  • Conèixer els efectes que tindrien modificacions en les variables del màrqueting-mix (preu, producte, promoció i distribució) sobre els diversos grups d'interés que formen part de l'entorn de l'empresa internacional (proveïdors, clients, governs, etc.).
  • Interpretar la viabilitat de la internacionalització d'un producte, basant-se en els indicadors i estudis de mercat existents.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

Sense dades

 

 

;

Dades generals

Codi: 21540
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,20
Crèdits pràctics: 1,20
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 1,2
    Crèdits pràctics: 1,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix