Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació.

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències transversals

  • CT1 : Llegir i comunicar-se en l'àmbit professional en un idioma estranger, especialment en anglés.
  • CT2 : Usar habitualment les eines informàtiques i les tecnologies de la informació i les comunicacions en tot l'exercici professional.
  • CT3 : Capacitat de comunicació oral i escrita.

 

Competències Específiques

  • CE16 : Mostrar capacitat per a dissenyar plans integrals de màrqueting i desenvolupar els productes, els preus, la comunicació i la distribució en el marc d'una gestió basada en criteris ètics i de responsabilitat social.
  • CE21 : Conèixer els principis i aspectes clau que intervenen en la planificació de decisions de vendes al client i en la direcció d'equips comercials.
  • CE5 : Redactar projectes de gestió global o d'àrees funcionals de l'empresa.
  • CE7 : Ser capaç d'aplicar els coneixements de màrqueting i les tècniques de recerca comercial, qualitatives o matemàtiques, estadístiques i economètriques, en la definició de solucions de negoci.

 

Competències bàsiques i generals:>>Generals

  • CG1 : Adquirir capacitat per a la cercar i analitzar informació rellevant que permeta interpretar l'evolució dels mercats de béns i serveis i formular una estratègia de màrqueting.
  • CG10 : Adquirir coneixements bàsics en economia general, economia de l'empresa i direcció de màrqueting, a més de comprendre els aspectes teòrics i pràctics i la metodologia de treball.
  • CG5 : Ser capaç de prendre decisions empresarials i en la direcció de màrqueting, aplicant els coneixements a la pràctica des d'una perspectiva interdisciplinària i integradora de coneixements.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Ser capaç d'identificar i il·lustrar els factors ambientals clau, interns i externs, que influeixen en el desenvolupament de les estratègies de màrqueting i del programa de vendes.
  • Ser capaç d'identificar i utilitzar les decisions clau de direcció de vendes en diferents situacions pràctiques.
  • Presentar una visió general del procés de direcció de vendes.
  • Ser capaç d'utilitzar i dissenyar els components del programa de vendes, incloent-ne la formulació, l'execució i l'avaluació i el control.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

Sense dades

 

 

;

Dades generals

Codi: 21539
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,20
Crèdits pràctics: 1,20
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 1,2
    Crèdits pràctics: 1,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix