Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2019-20
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències transversals
- CT1 : Llegir i comunicar-se en l'àmbit professional en un idioma estranger, especialment en anglés.
- CT2 : Usar habitualment les eines informàtiques i les tecnologies de la informació i les comunicacions en tot l'exercici professional.
- CT3 : Capacitat de comunicació oral i escrita.
Competències Específiques
- CE16 : Mostrar capacitat per a dissenyar plans integrals de màrqueting i desenvolupar els productes, els preus, la comunicació i la distribució en el marc d'una gestió basada en criteris ètics i de responsabilitat social.
- CE21 : Conèixer els principis i aspectes clau que intervenen en la planificació de decisions de vendes al client i en la direcció d'equips comercials.
- CE5 : Redactar projectes de gestió global o d'àrees funcionals de l'empresa.
- CE7 : Ser capaç d'aplicar els coneixements de màrqueting i les tècniques de recerca comercial, qualitatives o matemàtiques, estadístiques i economètriques, en la definició de solucions de negoci.
Competències bàsiques i generals:>>Generals
- CG1 : Adquirir capacitat per a la cercar i analitzar informació rellevant que permeta interpretar l'evolució dels mercats de béns i serveis i formular una estratègia de màrqueting.
- CG10 : Adquirir coneixements bàsics en economia general, economia de l'empresa i direcció de màrqueting, a més de comprendre els aspectes teòrics i pràctics i la metodologia de treball.
- CG5 : Ser capaç de prendre decisions empresarials i en la direcció de màrqueting, aplicant els coneixements a la pràctica des d'una perspectiva interdisciplinària i integradora de coneixements.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Ser capaç d'identificar i il·lustrar els factors ambientals clau, interns i externs, que influeixen en el desenvolupament de les estratègies de màrqueting i del programa de vendes.
- Ser capaç d'identificar i utilitzar les decisions clau de direcció de vendes en diferents situacions pràctiques.
- Presentar una visió general del procés de direcció de vendes.
- Ser capaç d'utilitzar i dissenyar els components del programa de vendes, incloent-ne la formulació, l'execució i l'avaluació i el control.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Sense dades
;