Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2019-20
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències transversals
- CT1 : Llegir i comunicar-se en l'àmbit professional en un idioma estranger, especialment en anglés.
- CT2 : Usar habitualment les eines informàtiques i les tecnologies de la informació i les comunicacions en tot l'exercici professional.
- CT3 : Capacitat de comunicació oral i escrita.
Competències Específiques
- CE11 : Comprendre el procés de direcció estratègica de l'empresa.
- CE22 : Comprendre els factors que intervenen en la presa de decisions de màrqueting en l'àmbit social, públic, digital, en els serveis i en la recerca de l'opinió pública.
- CE4 : Saber fer informes d'assessorament quant a estratègies empresarials i evolució dels mercats.
- CE7 : Ser capaç d'aplicar els coneixements de màrqueting i les tècniques de recerca comercial, qualitatives o matemàtiques, estadístiques i economètriques, en la definició de solucions de negoci.
Competències bàsiques i generals:>>Generals
- CG1 : Adquirir capacitat per a la cercar i analitzar informació rellevant que permeta interpretar l'evolució dels mercats de béns i serveis i formular una estratègia de màrqueting.
- CG2 : Ser capaç de treballar en equip, liderar-lo i motivar-lo, durant el treball professional, en la direcció de màrqueting.
- CG3 : Ser capaç d'aprendre per a emprendre estudis posteriors de màrqueting i recerca de mercats, amb un alt grau d'autonomia.
- CG5 : Ser capaç de prendre decisions empresarials i en la direcció de màrqueting, aplicant els coneixements a la pràctica des d'una perspectiva interdisciplinària i integradora de coneixements.
- CG6 : Ser capaç de derivar informació rellevant, impossible de reconèixer per no professionals, a partir de dades socioeconòmiques.
- CG8 : Analitzar els problemes, en l'àmbit dels mercats i el màrqueting estratègic, amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Ser capaç d'identificar i analitzar la informació necessària per a tenir una visió global del procés de presa de decisions estratègiques.
- Comprendre les eines de què disposa el màrqueting estratègic per a planificar les operacions comercials en el llarg termini.
- Conèixer i analitzar la demanda del mercat, la competència empresarial i altres elements de l'entorn des de la perspectiva del màrqueting.
- Comprendre el mecanisme de diagnòstic estratègic de la cartera de productes de l'empresa.
- Ser capaç de fer diagnòstics estratègics de la cartera de productes de l'empresa per a desenvolupar una proposta d'assessorament.
- Adquirir coneixements teòrics i conceptuals bàsics de les principals estratègies de l'empresa i les conseqüències d'aquestes.
- Comprendre i proporcionar mecanismes de control per a l'estratègia de màrqueting.
- Saber redactar plans de màrqueting i informes d'auditoria.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Sense dades
;