Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació.

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències transversals

  • CT1 : Llegir i comunicar-se en l'àmbit professional en un idioma estranger, especialment en anglés.
  • CT2 : Usar habitualment les eines informàtiques i les tecnologies de la informació i les comunicacions en tot l'exercici professional.
  • CT3 : Capacitat de comunicació oral i escrita.

 

Competències Específiques

  • CE11 : Comprendre el procés de direcció estratègica de l'empresa.
  • CE22 : Comprendre els factors que intervenen en la presa de decisions de màrqueting en l'àmbit social, públic, digital, en els serveis i en la recerca de l'opinió pública.
  • CE4 : Saber fer informes d'assessorament quant a estratègies empresarials i evolució dels mercats.
  • CE7 : Ser capaç d'aplicar els coneixements de màrqueting i les tècniques de recerca comercial, qualitatives o matemàtiques, estadístiques i economètriques, en la definició de solucions de negoci.

 

Competències bàsiques i generals:>>Generals

  • CG1 : Adquirir capacitat per a la cercar i analitzar informació rellevant que permeta interpretar l'evolució dels mercats de béns i serveis i formular una estratègia de màrqueting.
  • CG2 : Ser capaç de treballar en equip, liderar-lo i motivar-lo, durant el treball professional, en la direcció de màrqueting.
  • CG3 : Ser capaç d'aprendre per a emprendre estudis posteriors de màrqueting i recerca de mercats, amb un alt grau d'autonomia.
  • CG5 : Ser capaç de prendre decisions empresarials i en la direcció de màrqueting, aplicant els coneixements a la pràctica des d'una perspectiva interdisciplinària i integradora de coneixements.
  • CG6 : Ser capaç de derivar informació rellevant, impossible de reconèixer per no professionals, a partir de dades socioeconòmiques.
  • CG8 : Analitzar els problemes, en l'àmbit dels mercats i el màrqueting estratègic, amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Ser capaç d'identificar i analitzar la informació necessària per a tenir una visió global del procés de presa de decisions estratègiques.
  • Comprendre les eines de què disposa el màrqueting estratègic per a planificar les operacions comercials en el llarg termini.
  • Conèixer i analitzar la demanda del mercat, la competència empresarial i altres elements de l'entorn des de la perspectiva del màrqueting.
  • Comprendre el mecanisme de diagnòstic estratègic de la cartera de productes de l'empresa.
  • Ser capaç de fer diagnòstics estratègics de la cartera de productes de l'empresa per a desenvolupar una proposta d'assessorament.
  • Adquirir coneixements teòrics i conceptuals bàsics de les principals estratègies de l'empresa i les conseqüències d'aquestes.
  • Comprendre i proporcionar mecanismes de control per a l'estratègia de màrqueting.
  • Saber redactar plans de màrqueting i informes d'auditoria.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

Sense dades

 

 

;

Dades generals

Codi: 21528
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,20
Crèdits pràctics: 1,20
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 1,2
    Crèdits pràctics: 1,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix