Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació.

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències transversals

  • CT1 : Llegir i comunicar-se en l'àmbit professional en un idioma estranger, especialment en anglés.
  • CT2 : Usar habitualment les eines informàtiques i les tecnologies de la informació i les comunicacions en tot l'exercici professional.
  • CT3 : Capacitat de comunicació oral i escrita.

 

Competències Específiques

  • CE14 : Tenir coneixements bàsics de l'ordenament jurídic que regeix les transaccions comercials i la seua tributació, la protecció dels consumidors o usuaris, el funcionament dels mercats de béns i serveis i la regulació del sector comercial.
  • CE15 : Conèixer els factors de l'entorn que influeixen en la competitivitat de l'empresa, per a ser capaç d'establir-ne els objectius, a més d'identificar i desenvolupar les estratègies competitives, especialment en els àmbits operatiu i tàctic.

 

Competències bàsiques i generals:>>Generals

  • CG10 : Adquirir coneixements bàsics en economia general, economia de l'empresa i direcció de màrqueting, a més de comprendre els aspectes teòrics i pràctics i la metodologia de treball.
  • CG3 : Ser capaç d'aprendre per a emprendre estudis posteriors de màrqueting i recerca de mercats, amb un alt grau d'autonomia.
  • CG4 : Aplicar, a l'anàlisi dels problemes, criteris professionals basats en l'ús de les estratègies empresarials i de màrqueting i recerca de mercats.
  • CG5 : Ser capaç de prendre decisions empresarials i en la direcció de màrqueting, aplicant els coneixements a la pràctica des d'una perspectiva interdisciplinària i integradora de coneixements.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Conèixer l'estructura i composició del sistema fiscal espanyol.
  • Conèixer la regulació legal de l'impost de societats i de l'impost sobre el valor afegit.
  • Conèixer l'aplicació pràctica d'aquests impostos mitjançant la realització de liquidacions tributàries.
  • Conèixer els procediments de presentacions tributàries telemàtiques.
  • Ser capaç d'estudiar i comprendre la regulació legal de cada impost, amb l'objectiu d'adaptar-s'hi i estar al corrent de les contínues modificacions legislatives.
  • Conèixer els efectes i costos fiscals que té per a l'empresa la presa de decisions.
  • Planificar fiscalment les decisions de l'empresa, per a procurar minimitzar-ne el cost tributari.
  • Saber emetre informes d'assessorament fiscal de l'empresa, que recullen els aspectes esmentats en els punts anteriors.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

Sense dades

 

 

;

Dades generals

Codi: 21526
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,20
Crèdits pràctics: 1,20
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: ANÀLISI ECONÒMICA APLICADA
    Àrea: ECONOMIA APLICADA
    Crèdits teòrics: 1,2
    Crèdits pràctics: 1,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix