Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2019-20
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències transversals
- CT1 : Llegir i comunicar-se en l'àmbit professional en un idioma estranger, especialment en anglés.
- CT2 : Usar habitualment les eines informàtiques i les tecnologies de la informació i les comunicacions en tot l'exercici professional.
- CT3 : Capacitat de comunicació oral i escrita.
Competències Específiques
- CE12 : Conèixer i aplicar diversos instruments tècnics d'anàlisi econòmica, per a estudiar l'empresa i l'entorn.
- CE4 : Saber fer informes d'assessorament quant a estratègies empresarials i evolució dels mercats.
- CE6 : Entendre les institucions econòmiques com el resultat i l'aplicació de representacions teòriques o formals sobre el funcionament de l'economia.
Competències bàsiques i generals:>>Generals
- CG1 : Adquirir capacitat per a la cercar i analitzar informació rellevant que permeta interpretar l'evolució dels mercats de béns i serveis i formular una estratègia de màrqueting.
- CG2 : Ser capaç de treballar en equip, liderar-lo i motivar-lo, durant el treball professional, en la direcció de màrqueting.
- CG3 : Ser capaç d'aprendre per a emprendre estudis posteriors de màrqueting i recerca de mercats, amb un alt grau d'autonomia.
- CG8 : Analitzar els problemes, en l'àmbit dels mercats i el màrqueting estratègic, amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Desenvolupar un esperit crític davant l'entorn econòmic en el qual es desenvolupen les activitats de les empreses.
- Ser capaç d'analitzar les decisions en matèria de política econòmica i les conseqüències a curt, mitjà i llarg termini.
- Conèixer les principals eines de política econòmica.
- Analitzar el paper de les institucions de la Unió Europea en matèria de política econòmica.
- Veure les estratègies empresarials adoptades davant dels canvis en la política econòmica per part de les autoritats.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Sense dades
;