Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació.

 

Context de l'assignatura per al curs 2018-19

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències transversals

  • CT1 : Llegir i comunicar-se en l'àmbit professional en un idioma estranger, especialment en anglés.
  • CT2 : Usar habitualment les eines informàtiques i les tecnologies de la informació i les comunicacions en tot l'exercici professional.
  • CT3 : Capacitat de comunicació oral i escrita.

 

Competències Específiques

  • CE12 : Conèixer i aplicar diversos instruments tècnics d'anàlisi econòmica, per a estudiar l'empresa i l'entorn.

 

Competències bàsiques i generals:>>Generals

  • CG1 : Adquirir capacitat per a la cercar i analitzar informació rellevant que permeta interpretar l'evolució dels mercats de béns i serveis i formular una estratègia de màrqueting.
  • CG2 : Ser capaç de treballar en equip, liderar-lo i motivar-lo, durant el treball professional, en la direcció de màrqueting.
  • CG3 : Ser capaç d'aprendre per a emprendre estudis posteriors de màrqueting i recerca de mercats, amb un alt grau d'autonomia.
  • CG6 : Ser capaç de derivar informació rellevant, impossible de reconèixer per no professionals, a partir de dades socioeconòmiques.
  • CG7 : Comprometre's amb l'ètica i la responsabilitat social en el treball, respectant el medi ambient, coneixent i comprenent la importància del respecte als drets fonamentals, la igualtat d'oportunitats entre homes i dones, l'accessibilitat universal per a les persones amb discapacitat i el respecte als valors propis d'una cultura de pau i valors democràtics.
  • CG8 : Analitzar els problemes, en l'àmbit dels mercats i el màrqueting estratègic, amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
  • CG9 : Mostrar capacitat de síntesi en l'anàlisi dels entorns econòmics i empresarials i a l'hora d'emetre judicis basats en les dades obtingudes.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Proporcionar a l'alumnat el coneixement dels principals trets de l'economia espanyola i la seua evolució en les dècades recents.
  • Els objectius formatius específics són:
  •     Conèixer la relació de l'empresa amb l'entorn econòmic.
  •     Entendre la ubicació competitiva i institucional de l'empresa.
  •   Ser capaç de reunir i interpretar dades rellevants quant a la ubicació competitiva i institucional de l'empresa.
  •    Conèixer l'entorn econòmic en què s'insereix l'empresa.
  •    Conèixer l'entorn institucional en què s'insereix l'empresa.
  •   Ser capaç de reunir i interpretar dades rellevants sobre el marc institucional i l'entorn econòmic de l'empresa.
  •    Emetre judicis que incloguen una reflexió sobre temes d'índole social, científica o ètica.
  •    Desenvolupar la motivació, l'atenció i l'esforç per a l'aprenentatge.
  •    Adquirir estratègies de reflexió, síntesi i avaluació.
  •    Aprendre a escoltar i discutir amb altres les idees plantejades.
  •   Desenvolupar estratègies de planificació, organització i gestió del temps i recursos per a l'aprenentatge.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19

Sense dades

 

 

;

Dades generals

Codi: 21519
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,50
Crèdits pràctics: 0,90
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: ANÀLISI ECONÒMICA APLICADA
    Àrea: ECONOMIA APLICADA
    Crèdits teòrics: 1,5
    Crèdits pràctics: 0,9
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix