Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2018-19
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19
Context de l'assignatura per al curs 2018-19
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències transversals
- CT1 : Llegir i comunicar-se en l'àmbit professional en un idioma estranger, especialment en anglés.
- CT2 : Usar habitualment les eines informàtiques i les tecnologies de la informació i les comunicacions en tot l'exercici professional.
- CT3 : Capacitat de comunicació oral i escrita.
Competències Específiques
- CE12 : Conèixer i aplicar diversos instruments tècnics d'anàlisi econòmica, per a estudiar l'empresa i l'entorn.
Competències bàsiques i generals:>>Generals
- CG1 : Adquirir capacitat per a la cercar i analitzar informació rellevant que permeta interpretar l'evolució dels mercats de béns i serveis i formular una estratègia de màrqueting.
- CG2 : Ser capaç de treballar en equip, liderar-lo i motivar-lo, durant el treball professional, en la direcció de màrqueting.
- CG3 : Ser capaç d'aprendre per a emprendre estudis posteriors de màrqueting i recerca de mercats, amb un alt grau d'autonomia.
- CG6 : Ser capaç de derivar informació rellevant, impossible de reconèixer per no professionals, a partir de dades socioeconòmiques.
- CG7 : Comprometre's amb l'ètica i la responsabilitat social en el treball, respectant el medi ambient, coneixent i comprenent la importància del respecte als drets fonamentals, la igualtat d'oportunitats entre homes i dones, l'accessibilitat universal per a les persones amb discapacitat i el respecte als valors propis d'una cultura de pau i valors democràtics.
- CG8 : Analitzar els problemes, en l'àmbit dels mercats i el màrqueting estratègic, amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
- CG9 : Mostrar capacitat de síntesi en l'anàlisi dels entorns econòmics i empresarials i a l'hora d'emetre judicis basats en les dades obtingudes.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Proporcionar a l'alumnat el coneixement dels principals trets de l'economia espanyola i la seua evolució en les dècades recents.
- Els objectius formatius específics són:
- Conèixer la relació de l'empresa amb l'entorn econòmic.
- Entendre la ubicació competitiva i institucional de l'empresa.
- Ser capaç de reunir i interpretar dades rellevants quant a la ubicació competitiva i institucional de l'empresa.
- Conèixer l'entorn econòmic en què s'insereix l'empresa.
- Conèixer l'entorn institucional en què s'insereix l'empresa.
- Ser capaç de reunir i interpretar dades rellevants sobre el marc institucional i l'entorn econòmic de l'empresa.
- Emetre judicis que incloguen una reflexió sobre temes d'índole social, científica o ètica.
- Desenvolupar la motivació, l'atenció i l'esforç per a l'aprenentatge.
- Adquirir estratègies de reflexió, síntesi i avaluació.
- Aprendre a escoltar i discutir amb altres les idees plantejades.
- Desenvolupar estratègies de planificació, organització i gestió del temps i recursos per a l'aprenentatge.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19
Sense dades
;