Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació.

 

Context de l'assignatura per al curs 2018-19

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències transversals

  • CT1 : Llegir i comunicar-se en l'àmbit professional en un idioma estranger, especialment en anglés.
  • CT2 : Usar habitualment les eines informàtiques i les tecnologies de la informació i les comunicacions en tot l'exercici professional.
  • CT3 : Capacitat de comunicació oral i escrita.

 

Competències Específiques

  • CE17 : Mostrar capacitat per a recollir i interpretar informació, formular hipòtesis, assessorar i resoldre problemes en l'àmbit de l'anàlisi dels mercats, seguint el mètode científic i aplicant els enfocaments analítics, els instruments matemàtics, els mètodes estadístics i les tècniques de previsió.
  • CE22 : Comprendre els factors que intervenen en la presa de decisions de màrqueting en l'àmbit social, públic, digital, en els serveis i en la recerca de l'opinió pública.
  • CE4 : Saber fer informes d'assessorament quant a estratègies empresarials i evolució dels mercats.
  • CE7 : Ser capaç d'aplicar els coneixements de màrqueting i les tècniques de recerca comercial, qualitatives o matemàtiques, estadístiques i economètriques, en la definició de solucions de negoci.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Conèixer les etapes del procés de recerca comercial.
  • Comprendre i saber realitzar una recerca comercial.
  • Conèixer les fonts secundàries i les tècniques qualitatives i quantitatives de recollida d'informació primària.
  • Comprendre i saber dissenyar un qüestionari.
  • Comprendre i saber planificar un experiment comercial.
  • Comprendre els tipus de mostreig i el disseny dels controls del treball de camp.
  • Comprendre el tractament estadístic de les dades de màrqueting.
  • Saber enunciar un problema d'investigació.
  • Saber redactar una proposta d'investigació.
  • Saber redactar un informe d'investigació.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19

Sense dades

 

 

;

Dades generals

Codi: 21518
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,20
Crèdits pràctics: 1,20
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 1,2
    Crèdits pràctics: 1,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix