Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2018-19
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19
Context de l'assignatura per al curs 2018-19
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències transversals
- CT1 : Llegir i comunicar-se en l'àmbit professional en un idioma estranger, especialment en anglés.
- CT2 : Usar habitualment les eines informàtiques i les tecnologies de la informació i les comunicacions en tot l'exercici professional.
- CT3 : Capacitat de comunicació oral i escrita.
Competències Específiques
- CE17 : Mostrar capacitat per a recollir i interpretar informació, formular hipòtesis, assessorar i resoldre problemes en l'àmbit de l'anàlisi dels mercats, seguint el mètode científic i aplicant els enfocaments analítics, els instruments matemàtics, els mètodes estadístics i les tècniques de previsió.
- CE22 : Comprendre els factors que intervenen en la presa de decisions de màrqueting en l'àmbit social, públic, digital, en els serveis i en la recerca de l'opinió pública.
- CE4 : Saber fer informes d'assessorament quant a estratègies empresarials i evolució dels mercats.
- CE7 : Ser capaç d'aplicar els coneixements de màrqueting i les tècniques de recerca comercial, qualitatives o matemàtiques, estadístiques i economètriques, en la definició de solucions de negoci.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer les etapes del procés de recerca comercial.
- Comprendre i saber realitzar una recerca comercial.
- Conèixer les fonts secundàries i les tècniques qualitatives i quantitatives de recollida d'informació primària.
- Comprendre i saber dissenyar un qüestionari.
- Comprendre i saber planificar un experiment comercial.
- Comprendre els tipus de mostreig i el disseny dels controls del treball de camp.
- Comprendre el tractament estadístic de les dades de màrqueting.
- Saber enunciar un problema d'investigació.
- Saber redactar una proposta d'investigació.
- Saber redactar un informe d'investigació.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19
Sense dades
;