Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2018-19
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19
Context de l'assignatura per al curs 2018-19
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències transversals
- CT1 : Llegir i comunicar-se en l'àmbit professional en un idioma estranger, especialment en anglés.
- CT2 : Usar habitualment les eines informàtiques i les tecnologies de la informació i les comunicacions en tot l'exercici professional.
- CT3 : Capacitat de comunicació oral i escrita.
Competències Específiques
- CE12 : Conèixer i aplicar diversos instruments tècnics d'anàlisi econòmica, per a estudiar l'empresa i l'entorn.
- CE6 : Entendre les institucions econòmiques com el resultat i l'aplicació de representacions teòriques o formals sobre el funcionament de l'economia.
Competències bàsiques i generals:>>Generals
- CG1 : Adquirir capacitat per a la cercar i analitzar informació rellevant que permeta interpretar l'evolució dels mercats de béns i serveis i formular una estratègia de màrqueting.
- CG2 : Ser capaç de treballar en equip, liderar-lo i motivar-lo, durant el treball professional, en la direcció de màrqueting.
- CG3 : Ser capaç d'aprendre per a emprendre estudis posteriors de màrqueting i recerca de mercats, amb un alt grau d'autonomia.
- CG5 : Ser capaç de prendre decisions empresarials i en la direcció de màrqueting, aplicant els coneixements a la pràctica des d'una perspectiva interdisciplinària i integradora de coneixements.
- CG7 : Comprometre's amb l'ètica i la responsabilitat social en el treball, respectant el medi ambient, coneixent i comprenent la importància del respecte als drets fonamentals, la igualtat d'oportunitats entre homes i dones, l'accessibilitat universal per a les persones amb discapacitat i el respecte als valors propis d'una cultura de pau i valors democràtics.
- CG8 : Analitzar els problemes, en l'àmbit dels mercats i el màrqueting estratègic, amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
- CG9 : Mostrar capacitat de síntesi en l'anàlisi dels entorns econòmics i empresarials i a l'hora d'emetre judicis basats en les dades obtingudes.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- L'assignatura té l'objectiu d'oferir a l'alumnat un coneixement de la trajectòria històrica seguida per les economies internacional i espanyola, per a comprendre la situació econòmica actual, ampliar la capacitat d'anàlisi de les tendències i els cicles econòmics i millorar la capacitat d'adaptació als canvis en l'entorn econòmic.
- L'objectiu és capacitar l'alumnat per a entendre l'evolució de l'economia, els canvis estructurals i les variacions conjunturals.
- Familiaritzar-se amb l'anàlisi dels factors que han afavorit o dificultat el desenvolupament econòmic.
- Mostrar la interacció entre factors econòmics i no econòmics.
- Mostrar les diverses formes d'adaptació històrica de les empreses a l'entorn econòmic.
- Aprofundir en la comprensió dels principals conceptes econòmics i de determinades tècniques estadístiques, a través de l'aplicació a la realitat històrica.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19
Sense dades
;