Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació.

 

Context de l'assignatura per al curs 2018-19

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències transversals

  • CT1 : Llegir i comunicar-se en l'àmbit professional en un idioma estranger, especialment en anglés.
  • CT2 : Usar habitualment les eines informàtiques i les tecnologies de la informació i les comunicacions en tot l'exercici professional.
  • CT3 : Capacitat de comunicació oral i escrita.

 

Competències Específiques

  • CE12 : Conèixer i aplicar diversos instruments tècnics d'anàlisi econòmica, per a estudiar l'empresa i l'entorn.
  • CE4 : Saber fer informes d'assessorament quant a estratègies empresarials i evolució dels mercats.

 

Competències bàsiques i generals:>>Generals

  • CG1 : Adquirir capacitat per a la cercar i analitzar informació rellevant que permeta interpretar l'evolució dels mercats de béns i serveis i formular una estratègia de màrqueting.
  • CG2 : Ser capaç de treballar en equip, liderar-lo i motivar-lo, durant el treball professional, en la direcció de màrqueting.
  • CG3 : Ser capaç d'aprendre per a emprendre estudis posteriors de màrqueting i recerca de mercats, amb un alt grau d'autonomia.
  • CG5 : Ser capaç de prendre decisions empresarials i en la direcció de màrqueting, aplicant els coneixements a la pràctica des d'una perspectiva interdisciplinària i integradora de coneixements.
  • CG8 : Analitzar els problemes, en l'àmbit dels mercats i el màrqueting estratègic, amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
  • CG9 : Mostrar capacitat de síntesi en l'anàlisi dels entorns econòmics i empresarials i a l'hora d'emetre judicis basats en les dades obtingudes.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • L'assignatura té com a objectiu formatiu fonamental dotar l'alumnat dels instruments bàsics i dels coneixements necessaris per a comprendre i interpretar la realitat econòmica mundial.
  • Els objectius formatius específics són: conèixer l'entorn econòmic i institucional en què s'insereix l'empresa.
  • Ser capaç de reunir i interpretar dades rellevants sobre la ubicació competitiva i institucional de l'empresa.
  • Adquirir estratègies de reflexió, síntesi i avaluació.
  • Ser capaç d'entendre l'evolució de l'economia, els canvis estructurals i les variacions conjunturals.
  • Familiaritzar-se amb l'anàlisi dels factors que afavoreixen i dificulten el desenvolupament econòmic.
  • Aprofundir en la comprensió dels principals conceptes econòmics i de determinades tècniques estadístiques a través de l'aplicació a la realitat actual.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19

Sense dades

 

 

;

Dades generals

Codi: 21511
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 4,50
Crèdits teòrics: 1,20
Crèdits pràctics: 0,60
Càrrega no presencial: 2,70

Departaments amb docència

  • Dep.: ANÀLISI ECONÒMICA APLICADA
    Àrea: ECONOMIA APLICADA
    Crèdits teòrics: 1,2
    Crèdits pràctics: 0,6
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix