Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2018-19

En la asignatura de Derecho de la Empresa se aborda el estudio de la parte general del Derecho Mercantil, el Derecho de Sociedades; los Contratos Mercantiles; el Derecho de los Valores; y el Derecho Concursal. La importancia de esta materia radica en la necesidad que tienen los futuros graduados en Marketing de conocer el conjunto de normas jurídico privadas que, dentro del marco de nuestra constitución económica, se ocupan de regular la actividad económica. En cuanto al sentido y ubicación en el plan de estudios, la asignatura se ubica en el primer curso, con el fin de dotar de una base jurídica respecto de las estructuras económicas y empresariales que los estudiantes irán adquiriendo conformen avancen en los estudios del Grado.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències transversals

  • CT1 : Llegir i comunicar-se en l'àmbit professional en un idioma estranger, especialment en anglés.
  • CT2 : Usar habitualment les eines informàtiques i les tecnologies de la informació i les comunicacions en tot l'exercici professional.
  • CT3 : Capacitat de comunicació oral i escrita.

 

Competències Específiques

  • CE14 : Tenir coneixements bàsics de l'ordenament jurídic que regeix les transaccions comercials i la seua tributació, la protecció dels consumidors o usuaris, el funcionament dels mercats de béns i serveis i la regulació del sector comercial.

 

Competències bàsiques i generals:>>Generals

  • CG1 : Adquirir capacitat per a la cercar i analitzar informació rellevant que permeta interpretar l'evolució dels mercats de béns i serveis i formular una estratègia de màrqueting.
  • CG2 : Ser capaç de treballar en equip, liderar-lo i motivar-lo, durant el treball professional, en la direcció de màrqueting.
  • CG3 : Ser capaç d'aprendre per a emprendre estudis posteriors de màrqueting i recerca de mercats, amb un alt grau d'autonomia.
  • CG4 : Aplicar, a l'anàlisi dels problemes, criteris professionals basats en l'ús de les estratègies empresarials i de màrqueting i recerca de mercats.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Conèixer i comprendre els aspectes bàsics del dret de l'empresa.
  • Conèixer els aspectes bàsics del dret de societats.
  • Conèixer i comprendre el conjunt de normes jurídiques que desenvolupen els contractes mercantils.
  • Conèixer i comprendre els aspectes bàsics que regeixen el dret concursal.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19

Conocer y comprender los aspectos básicos del Derecho de la Empresa.
Conocer los aspectos básicos del derecho de sociedades.
Conocer y comprender el conjunto de normas jurídicas que desarrollan los contratos mercantiles.
Conocer y comprender los aspectos básicos que rigen el derecho concursal.

 

 

;

Dades generals

Codi: 21504
Professor/a responsable:
MOYA BALLESTER, JORGE
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,50
Crèdits pràctics: 0,90
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: DRET MERCANTIL I DRET PROCESSAL
    Àrea: DRET MERCANTIL
    Crèdits teòrics: 1,5
    Crèdits pràctics: 0,9
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix