Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació.

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències transversals

  • CT1 : Capacitats informàtiques i informacionales
  • CT2 : Ser capaç de comunicar-se correctament tant de forma oral com a escrita
  • CT3 : Capacitat d'anàlisi i síntesi
  • CT4 : Capacitat d'organització i planificació

 

Competències generals

  • CG2 : Valorar amb esperit crític la realitat internacional i els seus problemes específics
  • CG4 : Obtenir i gestionar la informació relativa a l'àmbit de les relacions internacionals
  • CG5 : Liderar, organitzar i gestionar equips de treball en contextos internacionals
  • CG7 : Adquirir la capacitat d'aprenentatge autònom

 

Competències Específiques

  • CE13 : Conèixer el paper que les empreses multinacionals exerceixen en les organitzacions internacionals i en les relacions internacionals en general.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Conèixer diferents institucions i fonts d'informació en relació amb el comerç internacional.
  • Interpretar els principals indicadors de l'estat i evolució dels mercats internacionals.
  • Realitzar un treball d'elaboració d'un Pla de Màrqueting en grups de 3-5 alumnes.
  • Conèixer els efectes que tindrien modificacions en les variables del màrqueting-mix (producte, preu, distribució i promoció) sobre els diversos grups d'interès que formen part de l'empresa internacional.
  • Interpretar la viabilitat de dur a terme una internacionalització de la comercialització del producte sobre la base d'indicadors i estudis de mercat existents.
  • Presentació i defensa del treball de confecció d'un Pla de Màrqueting dut a terme pels diferents grups.
  • Relacions Internacionals

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

Sense dades

 

 

;

Dades generals

Codi: 28223
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,20
Crèdits pràctics: 1,20
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 1,2
    Crèdits pràctics: 1,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix