Competències i objectius

Informació provisional. Pendent de revisió per part de la persona responsable.

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències transversals

  • CT2 : Demostrar destreses i habilitats en informàtica i sistemes informacionales
  • CT3 : Demostrar habilitats en comunicació oral i escrita

 

Competències generals

  • CG1 : Ser capaç de treballar en equip i d'organitzar i planificar activitats en l'àmbit de les empreses del sector gastronòmic
  • CG2 : Mostrar capacitat de síntesi i raonament crític en l'anàlisi dels entorns gastronòmics i culinaris.
  • CG3 : Resoldre tasques o realitzar treballs professionals en l'àmbit gastronòmic en el temps assignat per a açò, mantenint la qualitat del resultat.
  • CG7 : Saber aplicar els coneixements adquirits en l'àmbit d'estudi al món professional de la gastronomia, contribuint al desenvolupament dels Drets Humans, dels principis democràtics, dels principis d'igualtat de gènere, de solidaritat, de protecció del medi ambient i de foment de la cultura de la pau.

 

Competències Específiques

  • CE15 : Conèixer, valorar críticament, saber utilitzar i aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació relacionades amb la gastronomia i l'alimentació
  • CE4 : Ser capaç d'aplicar els conceptes bàsics de màrqueting a l'anàlisi i gestió de l'empresa, atenent als processos de producció i comercialització, a l'orientació al client, a la rendibilitat del negoci i a la normativa vigent

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Familiaritzar-se amb el llenguatge, els conceptes, les eines i la lògica del màrqueting com a activitat empresarial.
  • Aconseguir formació bàsica i visió de conjunt, de la funció comercial en l'empresa, aplicada al sector gastronòmic.
  • Conèixer aspectes i instruments útils i necessaris per a l'efectiva presa de decisions en màrqueting, com ara el concepte de valor, la planificació comercial, l'anàlisi de l'entorn, de la demanda i del comportament del consumidor, les estratègies de segmentació i posicionament i les estratègies de màrqueting digital.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

Sense dades

 

 

;

Dades generals

Codi: 21725
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,20
Crèdits pràctics: 1,20
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 1,2
    Crèdits pràctics: 1,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix