Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació.

 

Context de l'assignatura per al curs 2011-12

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Sense dades

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Fer servir totes les utilitats del Campus Virtual (materials, debats, enllaços, moodle, etc.) com a plataforma d'aprenentatge virtual.
  • Utilitzar Internet i la web 2.0 per a compartir, crear i cercar informació.
  • Utilitzar processadors de textos i altres utilitats d'ofimàtica en les tasques individuals o grupals assignades.
  • Saber utilitzar el laboratori d'idiomes per a millorar l'aprenentatge.
  • Conèixer i consolidar les eines de l'anàlisi lingüística i del discurs.
  • Aprendre a detectar les idees clau i a resumir els textos orals.
  • Desenvolupar el raonament crític per a desxifrar i valorar el significat dels textos orals.
  • Utilitzar les referències bibliogràfiques per a obtenir informació i poder contrastar-la amb els coneixements anteriors.
  • Utilitzar els coneixements, materials i recursos per a poder aprendre autònomament.
  • Aprendre a utilitzar els diccionaris per a conèixer l'ús, el registre i la pronúncia d'una paraula.
  • Aprendre a reconèixer les idees d'altres, parafrasejar i citar.
  • Utilitzar les tècniques d'anàlisi del discurs per a aprendre a estructurar i elaborar presentacions orals adaptades a un determinat registre i tema.
  • Treballar en parella, col·laborar es l'esforç d'aconseguir un resultat o fi comú en un treball escrit, una presentació oral, un debat o una conversa.
  • Liderar un grup de treball.
  • Aprendre a cuidar la qualitat del treball (incloent-hi l'edició i correcció dels textos propis i dels companys).
  • Utilitzar l'anglés com a instrument de comunicació.
  • Desenvolupar habilitats acadèmiques en anglés (presentacions de projectes, temes, etc.).
  • Saber adaptar el format i el registre del discurs al context.
  • Desenvolupar les competències comunicatives en anglés de l'alumne, en el nivell C1.2 segons el Marc Comú Europeu de Referència (MCER).
  • Desenvolupar les 5 destreses establides en el MCER (nivell C1.2).
  • Consolidar els coneixements adquirits en el nivell anterior (C1.1 del MCER).
  • Resultar desimbolt en situacions on s'usa l'anglés, ser capaç d'entendre'n les diferents varietats i  adaptar-se al context específic, utilitzant el llenguatge amb flexibilitat i eficàcia per a finalitats socials i acadèmiques.
  • Aprendre a cuidar la pronúncia, l'entonació, el to i altres aspectes paralingüístics i extralingüístics (multimodalitat), per a consolidar la mútua comprensió entre els interlocutors i l'èxit en la comunicació.
  • Desenvolupar la capacitat d'explicar el que s'ha après de manera didàctica i amb el llenguatge verbal i no verbal.
  • Reflexionar sobre els components dels discursos orals per a millorar la comunicació.
  • Expressar-se creativament en les presentacions i comunicacions orals.
  • Aprendre a fomentar la interacció.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2011-12

Sense dades

 

 

;

Dades generals

Codi: 31041
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 0,60
Crèdits pràctics: 1,80
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: FILOLOGIA ANGLESA
    Àrea: FILOLOGIA ANGLESA
    Crèdits teòrics: 0,6
    Crèdits pràctics: 1,8
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix