Competències i objectius
Informació provisional. Pendent d'aprovació.
- Context de l'assignatura per al curs 2011-12
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2011-12
Context de l'assignatura per al curs 2011-12
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Sense dades
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
-
Desenvolupar les competències i estratègies necessàries per a aplicar-les a l'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera, basades en les diferents teories relacionades amb l'adquisició i aprenentatge de llengües.Conèixer els elements que intervenen en el disseny de la programació d'activitats d'ensenyament i aprenentatge i del sistema d'avaluació.Reflexionar sobre el seu propi aprenentatge i experiència com a aprenenta de llengües, participant i interactuant activament.Iniciar-se en la realització de treballs de recerca en el camp de l'ensenyament de l'anglès utilitzant informació continguda en bases de dades i altres instruments informàtics i d'Internet.Desenvolupar treballs individualment, en parelles i en equip per a valorar i imitar la bona pràctica en l'ensenyament i aprenentatge.Desenvolupar explicativa i argumentativament els continguts de l'assignatura.Analitzar la pràctica en l'aula i en els materials per a aprendre a incorporar la literatura i la cultura en l'ensenyament i aprenentatge de la llengua anglesa.Analitzar i contrastar les diferents metodologies de l'ensenyament de l'anglès: el seu ús en l'aula, la integració i el desenvolupament de les destreses lingüístiques amb la finalitat de millorar la competència comunicativa.Reflexionar sobre els continguts de les assignatures de les Filologies i la seua aplicació a l'ensenyament d'una segona llengua o llengua estrangera, així com extrapolar els coneixements adquirits en aquesta assignatura a l'ensenyament d'altres llengües.
- Desenvolupar les competències i estratègies necessàries, per a aplicar-les a l'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera, basades en les diverses teories relacionades amb l'adquisició i aprenentatge de llengües.
- Conèixer els elements que intervenen en el disseny de la programació d'activitats d'ensenyament i aprenentatge i del sistema d'avaluació.
- Reflexionar sobre l'aprenentatge i l'experiència com a aprenents de llengües, participant i interactuant activament.
- Iniciar-se en la realització de treballs de recerca en el camp de l'ensenyament de l'anglés, utilitzant informació continguda en bases de dades i altres instruments informàtics i d'Internet.
- Desenvolupar treballs individualment, en parelles i en equip, per a valorar i imitar la bona pràctica en l'ensenyament i aprenentatge.
- Desenvolupar explicativament i argumentativa els continguts de l'assignatura.
- Analitzar la pràctica a l'aula i amb els materials, per a aprendre a incorporar la literatura i la cultura en l'ensenyament i aprenentatge de l'anglés.
- Analitzar i contrastar les diverses metodologies de l'ensenyament de l'anglès: ús a l'aula, integració i desenvolupament de les destreses lingüístiques per a millorar la competència comunicativa.
- Reflexionar sobre els continguts de les assignatures de les filologies i l'aplicació a l'ensenyament d'una segona llengua o llengua estrangera, a més d'extrapolar els coneixements adquirits en aquesta assignatura a l'ensenyament d'altres llengües.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2011-12
Sense dades
;