Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2011-12
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2011-12
Context de l'assignatura per al curs 2011-12
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG1 : Capacitat d'anàlisi, síntesi i raonament crític.
- CG4 : Capacitat de treball i lideratge en equip.
- CG6 : Capacitat per a comprendre el paper del llenguatge en la construcció de l'ésser humà com a membre actiu d'una comunitat lingüística i cultural i relacionar-ho amb la funció de l'individu en la societat.
- CG7 : Coneixement teòric i pràctic i apreciació de la diversitat i la multiculturalitat en l'àmbit nacional o internacional.
Competències específiques (CE)
- CE1 : Ser capaç de dominar instrumental i teòricament la llengua anglesa.
- CE22 : Ser capaç de redactar textos de diferent tipus.
- CE23 : Ser capaç de traduir textos de tipus diferents.
- CE5 : Ser capaç d'aprendre i utilitzar de manera adequada la gramàtica de l'anglès.
Competències transversals bàsiques de la UA
- UA2 : Ser capaç d'utilitzar com a usuari eines bàsiques en TIC.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Desenvolupar les competències comunicatives de l'alumne en el nivell B2 segons el marc comú europeu de referència (MCER) en llengua anglesa.
- Començar a comprendre les idees principals quan el discurs és clar i normal i es tracten assumptes quotidians que tenen lloc en el treball, en l'escola, durant el temps d'oci, etc.
- Començar a ser competent lingüísticament en situacions habituals en països de parla anglesa.
- Utilitzar el Campus Virtual amb totes les seues utilitats bàsiques (materials, debats, enllaços, etc.) com a plataforma d'aprenentatge virtual. Utilitzar processadors de textos i altres utilitats bàsiques d'ofimàtica en les tasques individuals o grupals assignades.
- Saber utilitzar el laboratori d'idiomes per a millorar l'aprenentatge.
- Reflexionar sobre el propi aprenentatge per a poder establir i reconèixer les debilitats, amenaces, fortaleses i oportunitats que s'hi presenten.
- Utilitzar els coneixements, materials i recursos per a poder aprendre de manera autònoma.
- Col·laborar amb l'esforç per a aconseguir un resultat o finalitat comuna, siga un treball escrit, una presentació oral, un debat o una conversa.
- Utilitzar la llengua anglesa com a instrument de comunicació.
- Desenvolupar habilitats professionals en llengua anglesa: presentació d'una idea, tècniques de debat, desenvolupament d'un argument, etc.
- Començar a participar espontàniament en una conversa que tracte temes quotidians (per exemple, família, aficions, treball, viatges, etc.).
- Ser conscient de les diferències culturals entre la cultura nadiua i la dels països de parla anglesa.
- Conèixer les bases de la gramàtica anglesa.
- Conèixer i començar a practicar les eines bàsiques d'anàlisi lingüística, com l'anàlisi sintàctica, les classes de paraules, etc.
- Usar la traducció com a eina d'aprenentatge i de contrast entre llengües.
- Expressar-se creativament en les presentacions i comunicacions orals.
- Comprometre's a treballar per la igualtat entre homes i dones i valorar la múltiple conformació de la societat actual, amb una actitud de respecte cap als drets fonamentals de les persones.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2011-12
;