Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2011-12
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2011-12
Context de l'assignatura per al curs 2011-12
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
GRAU EN HUMANITATS
Competències generals del títol (CG)
- CG10 : Reconeixement de la diversitat cultural i de la igualtat d'oportunitats.
- CG3 : Competències en comunicació oral i escrita.
- CG5 : Capacitat d'anàlisi i síntesi.
- CG9 : Resolució de problemes i presa de decisions.
Competències específiques (CE)
- CE5 : Valorar i interpretar la diversitat cultural pròpia de la Comunitat Valenciana, contrastant la cultura pròpia d'aquest territori amb altres cultures amb les quals s'estableixen relacions i contactes, mitjançant l'ús de les llengües oficials com a llengües vehicular.
- CE8 : Adquirir habilitats per a elaborar i exposar continguts relacionats amb les ciències humanes i socials orientats a la seua divulgació i a la formació de l'alumnat d'ensenyament secundari, mitjançant la destresa personal i de les TIC.
GRAU EN ESTUDIS ÀRABS I ISLÀMICS
Competències generals del títol (CG)
- CG1 : Habilitats d'obtenció i gestió de la informació que permeten l'aprenentatge al llarg de la vida.
- CG10 : Relacionar els estudis àrabs i islàmics amb la filologia i altres disciplines, així com treballar en un equip interdisciplinari en context nacional i internacional.
- CG11 : Apreciar la diversitat, el plurilingüisme i la multiculturalitat de la societat actual.
- CG12 : Respectar els drets fonamentals i potenciar els valors democràtics, la igualtat entre homes i dones, la igualtat d'oportunitats i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat i els valors propis d'una cultura de la pau.
- CG2 : Capacitat d'aplicar els coneixements adquirits en la pràctica.
- CG3 : Capacitat per a planificar i gestionar el temps.
- CG4 : Capacitat d'aprendre i treballar de manera autònoma i en equip.
- CG5 : Capacitat autocrítica que permeta la preocupació per la qualitat i la millora contínua.
- CG6 : Interpretar, analitzar, sintetitzar i avaluar la informació de forma científica i crítica.
- CG7 : Prendre decisions, resoldre problemes i adaptar-se a les noves situacions.
- CG8 : Generar noves idees, dissenyar i gestionar projectes amb iniciativa i esperit emprenedor.
- CG9 : Transmetre coneixements de la seua disciplina, elaborar i defensar arguments i exposar problemes i solucions davant d'un públic especialitzat o no especialitzat.
Competències específiques (CE)
- CE1 : Comprendre les teories clau de les disciplines vinculades amb els Estudis Àrabs i Islàmics i aplicar-les en la pràctica per a desembolicar-se adequadament en els diferents perfils professionals per als quals capacita el títol o emprendre estudis posteriors amb alt grau d'autonomia.
- CE5 : Capacitat d'interpretar, produir i desenvolupar descriptiva i argumentativament documents acadèmics o informes tècnics relacionats amb els mitjans professionals per als quals capacita el títol.
Competències transversals
- CGUA2 : Ser capaç d'utilitzar com a usuari eines bàsiques en TIC.
- CGUA3 : Ser capaç d'expressar-se correctament en una de les dues llengües oficials de la Comunitat Valenciana en l'àmbit de la seua disciplina.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer els principals aspectes de la normativa del català per aplicar-la adequadament.
- Conèixer les diverses manifestacions de la variació normativa, especialment la fonètica i la lèxica.
- Expressar-es verbalment i per escrit en un registre estàndard sense barbarismes ni incorreccions fòniques ni ortogràfiques, amb un lèxic precís i amb un bon domini dels tems essencials de morfosintaxi catalana.
- Utilitzar els principals recursos, especialment els aportats per els tecnologies de la informació, que permeten la difusió de la normativa del català.
- Fer servir els documents normatius, guies d'ús, documents filològics i diccionaris per a establir els criteris d'una bona correcció.
- Valorar la importància del domini de la norma en els discursos orals i escrits.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2011-12
;