Competencies and objectives
Course context for academic year 2024-25
Study of the English language with the aim of (i) developing students' communicative skills at the B2.2 level according to the Common European Framework of Reference (CEFR), (ii) reinforcing the skills acquired in English Language I, II, and III, and (iii) learning and practising basic linguistic analysis tools to gain a deeper and more advanced understanding of English grammar.
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2024-25
DEGREE IN CATALAN STUDIES
General Competences (CG)
- CG1 : Capacitat de dominar les teories, perspectives i conceptualitzacions clau per a la construcció del marc teòric de les disciplines lingüístiques i literàries aplicades a la llengua i a la literatura catalanes com a expert en la matèria i en els diferents perfils professionals.
- CG2 : Capacitat per a comprendre el paper del llenguatge en la construcció de l'ésser humà com a membre actiu d'una comunitat lingüística i cultural i relacionar-lo amb la funció de l'individu en la societat.
- CG3 : Capacitat de desenvolupar tècniques de lectura, anàlisi i síntesi.
- CG4 : Capacitat per a gestionar i per a usar els recursos aportats per les tecnologies de la informació i la comunicació i per a aplicar-los a les indústries de la llengua i la literatura.
- CG5 : Ser capaç de conèixer les principals etapes, moviments, autors i obres de la literatura de la segona llengua.
General Competences acquired at University of Alicante (CGUA)
- CGUA2 : Ser capaç d'utilitzar com a usuari eines bàsiques en TIC.
- CGUA3 : Ser capaç d'una comunicació efectiva i un coneixement lingüístic en una de les dues llengües oficials de la Comunitat Valenciana (llengua castellana o llengua catalana) en l'àmbit de la seua disciplina.
Specific Competences (CE)
- CE1 : Capacitat per a comunicar-se en llengua catalana en situacions comunicatives (orals i escrites) per a fer viable una comunicació fluida en els mitjans professionals i acadèmics en què l'alumne exercirà la seua activitat, tenint en compte el coneixement de la realitat històrica, social, institucional, cultural i artística de l'àmbit propi.
- CE2 : Capacitat per a conèixer les característiques morfològiques, sintàctiques, fonètiques i lexicosemàntiques per a utilitzar, transmetre i aplicar els coneixements a l'anàlisi, la comprensió i la producció del català en les manifestacions orals i escrites.
DEGREE IN SPANISH: LANGUAGE AND LITERATURES
Generic Degree Course Competences
- CG2 : Capacitat per a comprendre el paper del llenguatge en la construcció de l'ésser humà com a membre actiu d'una comunitat lingüística i cultural i relacionar-ho amb la funció de l'individu en la societat.
- CG3 : Ser capaç de desenvolupar tècniques de lectura, anàlisi i síntesi.
Generic UA Competences
- CUA1 : Comprendre i expressar-se en un idioma diferent dels oficials de la Comunitat Valenciana en l'àmbit de la seua disciplina.
- CUA2 : Ser capaç d'utilitzar com a usuari eines bàsiques en TIC.
Specific Competences (CE):>>Conceptual
- CC16 : Adquisició del nivell B1 del MCER en una segona llengua.
- CC5 : Capacitat per a comunicar en la llengua de l'especialitat (espanyol) i en una segona llengua en situacions orals i escrites per a fer viable la comunicació fluida en els mitjans professionals i acadèmics en els quals l'alumne exercirà la seua activitat en el futur.
Specific Competences (CE):>>Procedural
- CP20 : Capacitat per a utilitzar els recursos i materials pertinents (repertoris bibliogràfics, diccionaris, obres de referència, edicions crítiques, traduccions i TIC) com un aprendiente autònom capaç de controlar el propi procés d'aprenentatge i de progressar-hi de manera independent.
Specific Competences (CE):>>Attitude
- CA22 : Ser capaç de valorar i aprofitar el plurilingüisme i la multiculturalitat com a agent social partícip en la construcció d'una societat plural i tolerant a partir de la pròpia configuració multicultural del món hispànic.
- CA23 : Ser capaç de mostrar una actitud crítica i autocrítica en el procés d'aprenentatge.
- CA24 : Capacitat per a mostrar compromís social amb la igualtat entre homes i dones, la pluralitat i diversitat de realitats de la societat actual, la pau i la democràcia.
Learning outcomes (Training objectives)
No data
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2024-25
Conceptual Objectives:
- To develop students' communicative skills iat the B2.2 level according to the Common European Framework of Reference (CEFR) in English.
- To understand and synthesise the main ideas from various types of discourse related to everyday matters in different fields.
- To reflect on their own learning to identify and recognise weaknesses, threats, strengths, and opportunities.
- To understand the basics of English grammar, with a focus on punctuation, adverbs, the internal structure of verb phrases, and types of subordinate clauses.
Procedural Objectives:
- To use English as a means of oral and written communication.
- To develop professional skills in English: presenting ideas, developing arguments, describing experiences, etc.
- To actively participate in debates on everyday situations to explain, defend, and refute various points of view.
- To learn and begin to practise basic linguistic analysis tools, such as syntactic analysis and word classes.
- To navigate everyday situations in English-speaking countries.
- To use the Virtual Campus with all its basic features (materials, debates, links, etc.) as a platform for virtual learning.
- To use bibliographic references to obtain information and contrast it with previous knowledge.
- To use materials and resources to learn independently.
- To use the Internet and Web 2.0 to share, create, and search for information.
- To express themselves creatively in presentations and oral activities.
Attitudinal Objectives:
- To work in pairs and individually.
- To collaborate with effort to achieve a common goal, whether it is a written work, an oral presentation, a debate, or a conversation.
- To gain leadership skills.
- To be aware of cultural differences between their own culture and that of English-speaking countries.
- To commit to working towards equality between men and women and value the diverse makeup of modern society, with an attitude of respect towards fundamental human rights.
General
Code:
31020
Lecturer responsible:
CALVO FERRER, JOSE RAMON
Credits ECTS:
6,00
Theoretical credits:
0,60
Practical credits:
1,80
Distance-base hours:
3,60
Departments involved
-
Dept:
ENGLISH STUDIES
Area: ENGLISH STUDIES
Theoretical credits: 0,6
Practical credits: 1,8
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
DEGREE IN ARABIC & ISLAMIC STUDIES
Course type: OPTIONAL (Year: 4)
-
DEGREE IN FRENCH STUDIES
Course type: OPTIONAL (Year: 4)
-
DEGREE IN CATALAN STUDIES
Course type: OPTIONAL (Year: 4)
-
DEGREE IN SPANISH: LANGUAGE AND LITERATURES
Course type: OPTIONAL (Year: 4)
-
DEGREE IN ENGLISH STUDIES
Course type: COMPULSORY (Year: 2)