Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2010-11
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
Context de l'assignatura per al curs 2010-11
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG1 : Raonament crític.
- CG2 : Capacitat d'anàlisi i de síntesi.
- CG3 : Capacitat de gestió de la informació.
- CG6 : Capacitat d'organització i planificació.
Competències específiques (CE)
- CE1 : Identificar, analitzar i explicar la història des dels àmbits local, nacional, europeu i universal, entesa com un procés complex i dinàmic.
- CE10 : Capacitat d'utilitzar els recursos, les tècniques informàtiques i d'Internet amb la finalitat d'actualitzar els coneixements en els nous instruments de difusió de la informació.
- CE2 : Comprendre i explicar la relació entre els esdeveniments, processos i conflictes actuals i els desenvolupats en el passat.
- CE6 : Obtenir l'habilitat per a usar críticament les fonts documentals històriques, així com els instruments de recopilació de la informació (catàlegs documentals i bibliogràfics, inventaris d'arxiu, bases de dades electròniques, entre altres).
- CE7 : Llegir, analitzar i interpretar el registre arqueològic.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer i comprendre les hipòtesis i els processos històrics fonamentals relacionats amb l'estudi de les societats de la prehistòria i la història antiga de les zones mediterrànies.
- Dominar les fonts bibliogràfiques relacionades amb les societats prehistòriques i de l'antiguitat de l'àmbit mediterrani.
- Desenvolupar professionalitat en l'ús de les tecnologies de la informació i la comunicació i en l'aplicació de tècniques de reconeixement i caracterització de grups arqueològics prehistòrics.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
Sense dades
;