Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

Las prácticas académicas externas proporcionan a los/as estudiantes la oportunidad de acercarse al ámbito profesional con el fin de aplicar los conocimientos y habilidades adquiridos en las distintas asignaturas del Máster.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG2 : Organitzar i liderar un equip
  • CG4 : Ser capaç de realitzar l'estratègia completa de RM per a un allotjament turístic tenint en compte el seu context

 

Competències Específiques

  • CE9 : Saber portar de principi a fi una estratègia de Revenue Management

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

Poner en práctica los conocimientos teóricos adquiridos

 

 

;

Dades generals

Codi: 79027
Professor/a responsable:
MURCIA ALCARAZ, BEGOÑA
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 0,00
Crèdits pràctics: 0,60
Càrrega no presencial: 5,40

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,6
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix