Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

El módulo Distribución de alojamientos turísticos provee al alumno de las herramientas necesarias para la gestión eficiente de los canales por los que se comercializa el hotel, optimizando los gastos de distribución e identificando los canales realmente relevantes para conseguir los ingresos del hotel.

 

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG1 : Optimitzar els ingressos d'un allotjament turístic
  • CG3 : Implementar la cultura del Revenue Management en una empresa

 

Competències Específiques

  • CE1 : Comprendre el Revenue Management com una cultura d'empresa
  • CE7 : Prendre decisions sobre aquells canals de venda que l'empresa deu o no mantenir o que ha de contractar
  • CE8 : Optimitzar els costos de la distribució d'un allotjament turístic

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

 

Conocer los principales canales de distribución hotelera y optimizarlos

Aprender a mejorar el posicionamiento en comparadores: Tripadvisor, Trivago, Kayak y conocer los diferentes escaparates en los que aparece el hotel.

 

 

 

;

Dades generals

Codi: 79024
Professor/a responsable:
MURCIA ALCARAZ, BEGOÑA
Crèdits ECTS: 1,50
Crèdits teòrics: 0,40
Crèdits pràctics: 0,20
Càrrega no presencial: 0,90

Departaments amb docència

  • Dep.: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Àrea: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,1
  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,4
    Crèdits pràctics: 0,1
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix