Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2019-20
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
L'assignatura de Gestió del *Pricing consisteix a dotar a l'alumne dels coneixements respecte a la gestió dels preus que es realitzen diàriament en cadascuna de les àrees d'un hotel.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals
- CG1 : Optimitzar els ingressos d'un allotjament turístic
Competències Específiques
- CE1 : Comprendre el Revenue Management com una cultura d'empresa
- CE3 : Saber aplicar estratègies de preus dinàmics a les tarifes hoteleres
- CE4 : Conèixer com afecta la reputació online a l'estratègia de Pricing
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Establir les bases perquè l'alumne puga implementar, basat en les tècniques de *Revenue Management, una estratègia d'optimització d'ingressos en un establiment hoteler.
;