Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2017-18
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18
Context de l'assignatura per al curs 2017-18
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
MÀSTER EN DIRECCIÓ I GESTIÓ D'EMPRESES
Competències generals
- CG1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.
Competències Específiques
- CE2 : Capacitat per a analitzar i aplicar conceptes, principis i tècniques per al disseny i engegada d'un pla de màrqueting d'una organització.
EXPERT EN DIRECCIÓ I GESTIÓ D'EMPRESES
Competències generals
- CG1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.
Competències Específiques
- CE2 : Capacitat per a analitzar i aplicar conceptes, principis i tècniques per al disseny i engegada d'un pla de màrqueting d'una organització.
MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN DIRECCIÓ I GESTIÓ D'EMPRESES
Coneiximents/Continguts
- CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
- CON2 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.
Habilitats/Destreses
- HD1 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
- HD2 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- HD5 : Capacitat per a analitzar i aplicar conceptes, principis i tècniques per al disseny i engegada d'un pla de màrqueting d'una organització.
Capacitats/Competències
- C1 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- C2 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
EXPERT/A EN DIRECCIÓ I GESTIÓ D'EMPRESES
Coneiximents/Continguts
- CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
- CON2 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.
Habilitats/Destreses
- HD1 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
- HD2 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- HD5 : Capacitat per a analitzar i aplicar conceptes, principis i tècniques per al disseny i engegada d'un pla de màrqueting d'una organització.
Capacitats/Competències
- C1 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- C2 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18
Reconocer la necesidad de aplicar las técnicas de marketing.
Estudiar características particulares del marketing.
Conocer los principales instrumentos de marketing.
Analizar las fuentes de información y las fases de una investigación de mercados.
Aplicar las herramientas de marketing.
;