Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2019-20
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
Explicar los procesos de negociación colectiva como base para la Dirección de Recursos Humanos
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
MÀSTER EN DIRECCIÓ I GESTIÓ DE RECURSOS HUMANS
Competències generals
- CG3 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
Competències Específiques
- CE2 : Capacitat per a gestionar el coneixement i el capital intel·lectual de forma efectiva i obtenir avantatges competitius a través del mateix.
EXPERT EN DIRECCIÓ I GESTIÓ DE RECURSOS HUMANS
Competències generals
- CG3 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
Competències Específiques
- CE2 : Capacitat per a gestionar el coneixement i el capital intel·lectual de forma efectiva i obtenir avantatges competitius a través del mateix.
MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN DIRECCIÓ I GESTIÓ DE RECURSOS HUMANS
Habilitats/Destreses
- HD4 : Gestionar el coneixement i el capital intel·lectual de forma efectiva i obtenir avantatges competitius a través del mateix.
Capacitats/Competències
- C4 : Integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
EXPERT/A EN DIRECCIÓ I GESTIÓ DE RECURSOS HUMANS
Competències generals
- C1 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
Coneiximents/Continguts
- CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
Habilitats/Destreses
- HD1 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
- HD2 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- HD4 : Gestionar el coneixement i el capital intel·lectual de forma efectiva i obtenir avantatges competitius a través del mateix.
Capacitats/Competències
- C2 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigit o autònom.
- C4 : Integrar coneixements i formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Fomentar el desarrollo de
habilidades para el ejercicio de las
funciones de mando.
2. Ofrecer técnicas para poder resolver
los conflictos que puedan suceder
alrededor del equipo de trabajo.
3. Concienciar de la importancia de
una buena comunicación en el
equipo.
4. Concienciar al alumno de la
importancia de la negociación.
5. Proporcionar los conocimientos
sobre protocolo empresarial y
organización de eventos.
6. Mejorar nuestro conocimiento, a
través del aprendizaje experiencial,
de nuestros roles como líderes y
miembros de un equipo de trabajo.
;