Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2017-18
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18
Context de l'assignatura per al curs 2017-18
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
MÀSTER EN DIRECCIÓ I GESTIÓ DE RECURSOS HUMANS
Competències generals
- CG3 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
Competències Específiques
- CE5 : Establir estratègies de direcció i gestió de recursos humans tendents a la consecució dels objectius estratègics de l'organització.
EXPERT EN DIRECCIÓ I GESTIÓ DE RECURSOS HUMANS
Competències generals
- CE5 : Establir estratègies de direcció i gestió de recursos humans tendents a la consecució dels objectius estratègics de l'organització.
- CG3 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN DIRECCIÓ I GESTIÓ DE RECURSOS HUMANS
Habilitats/Destreses
- HD7 : Dissenyar estratègies de direcció i gestió de recursos humans tendents a la consecució dels objectius estratègics de l'organització.
Capacitats/Competències
- C4 : Integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
EXPERT/A EN DIRECCIÓ I GESTIÓ DE RECURSOS HUMANS
Competències generals
- C1 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
Coneiximents/Continguts
- CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
Habilitats/Destreses
- HD1 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
- HD2 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- HD7 : Dissenyar estratègies de direcció i gestió de recursos humans tendents a la consecució dels objectius estratègics de l'organització.
Capacitats/Competències
- C2 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigit o autònom.
- C4 : Integrar coneixements i formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18
Comprender las razones del comportamiento humano en el puesto de trabajo.
Investigar el proceso de motivación en las personas.
Analizar las principales teorías sobre el comportamiento de sus colaboradores.
Estudiar algunas de las posibles herramientas de motivación que puede utilizar con sus colaboradores.
Entender la definición e identificar los componentes del liderazgo.
Distinguir los distintos estilos directivos.
Trabajar con competencias básicas las técnicas que debe manejar un directivo: Organización del tiempo y dirección de reuniones.
;