Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2018-19

Dirección de Ventas (I), asignatura de 5 ECTS, está incluida en el Módulo Dirección de Ventas y pretende familiarizar al estudiante con los conceptos, las herramientas y la lógica de la Dirección Comercial y Ventas de una empresa. El estudiante conocerá aspectos necesarios de la estrategia de ventas como herramienta comunicacional, aplicados al Departamento Comercial de una empresa.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
  • CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
  • CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
  • CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
  • CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
  • CG8 : Capacitat d'anàlisi i de síntesi, que permeta desenvolupar un raonament crític.
  • CG9 : Capacitat per a l'avaluació de riscos, presa de decisions i planificació d'estratègies.

 

Competències Específiques

  • CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada.
  • CE13 : Desenvolupar habilitats necessàries per a dirigir, comunicar i motivar als equips de vendes.
  • CE4 : Ser capaç de prendre decisions relatives a les variables comercials.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19

El objetivo básico de la asignatura Dirección de Ventas (I) es proporcionar a los estudiantes de una formación práctica y una visión de conjunto, de los aspectos fundamentales de la Dirección Comercial de una empresa. En este sentido, es necesario profundizar en las principales características de la venta personal, basadas en la comunicación personal e interactiva entre vendedor y comprador.

 

 

;

Dades generals

Codi: 36352
Professor/a responsable:
TORMO DOMINGUEZ, JUANA
Crèdits ECTS: 5,00
Crèdits teòrics: 0,75
Crèdits pràctics: 0,75
Càrrega no presencial: 3,50

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,75
    Crèdits pràctics: 0,75
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix