Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

Marketing Digital, asignatura de 6 ECTS, está incluida en el Módulo Marketing Digital y pretende familiarizar al estudiante con los conceptos, las herramientas y la lógica del marketing digital como actividad empresarial actual. El estudiante conocerá aspectos necesarios para la puesta en marcha de un plan digital, basado en los elementos fundamentales del marketing online.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
  • CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
  • CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
  • CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
  • CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
  • CG8 : Capacitat d'anàlisi i de síntesi, que permeta desenvolupar un raonament crític.
  • CG9 : Capacitat per a l'avaluació de riscos, presa de decisions i planificació d'estratègies.

 

Competències Específiques

  • CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada.
  • CE3 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

El objetivo básico de la asignatura Marketing Digital es proporcionar a los estudiantes de una formación práctica y una visión de conjunto, de los aspectos fundamentales del Marketing Digital. En este sentido, es necesario profundizar y conocer adecuadamente las técnicas actuales para llevar a cabo la estrategia online de la empresa.

 

 

;

Dades generals

Codi: 36350
Professor/a responsable:
TORMO DOMINGUEZ, JUANA
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 0,90
Crèdits pràctics: 0,90
Càrrega no presencial: 4,20

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,9
    Crèdits pràctics: 0,9
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix