Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2022-23
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2022-23
Context de l'assignatura per al curs 2022-23
El tractament de malles mitjançant esculpit digital i retopología és una continuació lògica en el tractament dels models 3D obtinguts amb les diferents eines vistes en les assignatures anteriors. Té com a objecte preparar la informació tridimensional enfront del seu ús en visualitzadors en xarxa, impressió 3D o videomapping.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
MÀSTER EN PATRIMONI VIRTUAL
Competències generals
- CG2 : Obtenir coneixements avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.
Competències Específiques
- CE3 : Ser capaç de participar activament en els diferents debats teòrics actuals entorn de la virtualització del patrimoni.
ESPECIALISTA EN RESTAURACIÓ VIRTUAL
Competències generals
- CG2 : Obtenir coneixements avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.
Competències Específiques
- CE3 : Ser capaç de participar activament en els diferents debats teòrics actuals entorn de la virtualització del patrimoni.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2022-23
Proporcionar els coneixements i eines que garantisquen l'optimització de la malla 3D obtinguda a través d'eines com a fotogrametria digital o làser escàner perquè puga ser manipulada sense problemes en el programari d'edició 3D.
;