Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2017-18

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

MÀSTER EN PATRIMONI VIRTUAL

 

Competències generals

  • CG2 : Obtenir coneixements avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.

 

Competències Específiques

  • CE20 : Aprendre fonaments teòrics sobre la impressió 3D d'objectes per a l'obtenció de rèpliques físiques de cara a la seua utilització en conservació i restauració del patrimoni.

 

ESPECIALISTA EN RESTAURACIÓ VIRTUAL

 

Competències generals

  • CG2 : Obtenir coneixements avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.

 

Competències Específiques

  • CE20 : Aprendre fonaments teòrics sobre la impressió 3D d'objectes per a l'obtenció de rèpliques físiques de cara a la seua utilització en conservació i restauració del patrimoni.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18

Sense dades

 

 

;

Dades generals

Codi: 78561
Professor/a responsable:
ESCLAPES JOVER, FRANCISCO JAVIER
Crèdits ECTS: 1,00
Crèdits teòrics: 0,00
Crèdits pràctics: 0,30
Càrrega no presencial: 0,70

Departaments amb docència

  • Dep.: PREHISTÒRIA, ARQUEOLOGIA, HISTÒRIA ANTIGA, FILOLOGIA GREGA I FIL. LLATINA
    Àrea: HISTÒRIA ANTIGA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,3
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix