Competencias y objetivos
- Contexto de la asignatura para el curso 2013-14
- Competencias de la asignatura (verificadas por ANECA en grados y másteres oficiales)
- Resultados de aprendizaje (Objetivos formativos)
- Objetivos específicos indicados por el profesorado para el curso 2013-14
Contexto de la asignatura para el curso 2013-14
Es tracta de l'assignatura de finalització de la titulació de Màster, que recull tots els coneixements adquirits durant el mateix, tant en l'àmbit institucional com en el dels diversos continguts i camps de la innovació educativa dins de l'especialitat. L'alumnat ha d'integrar, per tant, tots els coneixements adquirits, dissenyant i desenvolupant una proposta d'innovació didàctica de l'especialitat, o bé un treball on s'identifique una problemàtica del Centre o aula. El treball en un cas o en l'altre es realitzarà sota la guia d'un/a tutor/a.
Competencias de la asignatura (verificadas por ANECA en grados y másteres oficiales)
Competencias Generales del Título (CG)
- CG17 : Desarrollar hábitos y actitudes para aprender a aprender a lo largo de su posterior desarrollo profesional.
- CG18 : Aplicar los conocimientos adquiridos y la capacidad de resolución de problemas a entornos educativos nuevos o poco conocidos.
- CG4 : Buscar, obtener, procesar y comunicar información (oral, impresa, audiovisual, digital o multimedia), transformarla en conocimiento y aplicarla a los procesos de enseñanza y aprendizaje en las materias propias de la especialización cursadas.
Competencias específicas:>>Prácticum (CP)
- CP2 : Acreditar un buen dominio de la expresión oral y escrita en la práctica docente.
Resultados de aprendizaje (Objetivos formativos)
Sin datos
Objetivos específicos indicados por el profesorado para el curso 2013-14
L'alumnat, en finalitzar el Treball Fi de Màster ha d'haver adquirit:
1. Competències en construcció i aplicació dels coneixements adquirits, i en la resolució de problemes identificats, dins dels contextos multidisciplinaris relacionats amb la tasca docent.
2. Capacitat d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de les variables del context educatiu des d'una perspectiva ètica i social.
3. Capacitat d'implementar les innovacions i projectes generats.
4. Habilitats d'aprenentatge autònom avançat així com de revisió i avaluació de materials docents
5. Capacitat d'actuar d'acord amb l'ètica i la deontologia professional en el desenvolupament de la professió docent.
;