Competencias y objetivos
- Contexto de la asignatura para el curso 2020-21
- Competencias de la asignatura (verificadas por ANECA en grados y másteres oficiales)
- Resultados de aprendizaje (Objetivos formativos)
- Objetivos específicos indicados por el profesorado para el curso 2020-21
Contexto de la asignatura para el curso 2020-21
L'assignatura "Treball Fi de Màster B" pertany al mòdul específic 4: Construccions Civils, Edificació i Dibuix. S'imparteix durant el segon semestre i amb una assignació de 6 crèdits ECTS es vincula directament amb les pràctiques que l'alumnat del Màster realitza als centres de Secundària.
És simultanieja temporalment amb les assignatures, també del mòdul 4, de segon semestre: "Aplicació de tècniques docents per al professorat de construccions civils, edificació i dibuix" i "La innovació docent, les Tcs i la investigació educativa en l'educació artística".
Aquesta assignatura es relaciona, en primer lloc amb les del Mòdul genèric que s'imparteix en el primer semestre, i en segon lloc amb l'especialització que es du a terme amb les assignatures Pràcticum 1B i Pràcticum 2
Competencias de la asignatura (verificadas por ANECA en grados y másteres oficiales)
Competencias Generales del Título (CG)
- CG17 : Desarrollar hábitos y actitudes para aprender a aprender a lo largo de su posterior desarrollo profesional.
- CG18 : Aplicar los conocimientos adquiridos y la capacidad de resolución de problemas a entornos educativos nuevos o poco conocidos.
- CG4 : Buscar, obtener, procesar y comunicar información (oral, impresa, audiovisual, digital o multimedia), transformarla en conocimiento y aplicarla a los procesos de enseñanza y aprendizaje en las materias propias de la especialización cursadas.
Competencias específicas:>>Prácticum (CP)
- CP2 : Acreditar un buen dominio de la expresión oral y escrita en la práctica docente.
Resultados de aprendizaje (Objetivos formativos)
Sin datos
Objetivos específicos indicados por el profesorado para el curso 2020-21
1. Saber identificar i analitzar una problemàtica educativa existent en un Centre o aula.
2. Saber detectar la conveniència de plantejar una proposta d'innovació didàctica en un Centre o aula.
3. Argumentar de forma clara i suficient tant la justificació de l'elecció com la definició del problema o innovació.
4. Organitzar adequadament els processos de recollida d'informació, anàlisi i interpretació de dades i presentació de resultats de manera coherent i precisa.
5. Saber presentar les conclusions com a conseqüència de les discussions prèvies i aportar en les mateixes les valoracions i reflexions personals inherents.
6. Adequada presentació de les cites de documents bibliogràfics.
;