Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2019-20

Lo que marca la diferencia entre un alojamiento y otro es la experiencia del cliente. Por tanto este módulo busca que el alumno se haga de recursos de actualidad para estar en capacidad de mejorar la experiencia del cliente en cualquier establecimiento.

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees)

EXPERT IN MANAGEMENT HOTEL AND ACCOMMODATION

 

General Competences

  • CG1 : Dirigir cualquiera de los departamentos de un hotel eficazmente
  • CG2 : Dirigir y gestionar un hotel mejorando su rentabilidad

 

Specific Competences

  • CE2 : Aplicar técnicas para mejorar la experiencia del cliente

 

MASTER IN HOTEL MANAGEMENT

 

General Competences

  • CG1 : Dirigir cualquiera de los departamentos de un hotel eficazmente
  • CG2 : Dirigir y gestionar un hotel mejorando su rentabilidad

 

Specific Competences

  • CE2 : Aplicar técnicas para mejorar la experiencia del cliente

 

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2019-20

No data

 

 

;

General

Code: 79034
Lecturer responsible:
No data
Credits ECTS: 2,00
Theoretical credits: 0,40
Practical credits: 0,40
Distance-base hours: 1,20

Departments involved

  • Dept: I. U. D'INVESTIGACIONS TURISTIQUES (10.17)
    Area: UNIVERSITAT D'ALACANT (CURSOS D'ESPECIALITZACIÓ - CONTINUA)
    Theoretical credits: 0
    Practical credits: 0
  • Dept: COMPANY ORGANISATION
    Area: COMPANY ORGANISATION
    Theoretical credits: 0,4
    Practical credits: 0,4
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught