Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2017-18

El estudio de esta asignatura permitirá a los alumnos del Máster en Dirección y Planificación del Turismo alcanzar los siguientes objetivos generales: por un lado, reflexionar sobre el concepto actual de ocio, en especial sobre aquellas actividades que constituyen su dimensión comercial o productiva y, más específicamente, aquellas que constituyen la oferta turística complementaria; y por otro, analizar la problemática específica relativa a la gestión de determinadas empresas de ocio: navieras de cruceros y de chárter náutico, puertos  deportivos, campos de golf,  parques temáticos y las dedicadas al turismo de aventura. 

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees)

General Competences (CG)

  • CG1 : Acquire and innovative, prospective and proactive attitude.
  • CG2 : Define priorities when achieving goals.
  • CG3 : Adapt to new situations.
  • CG4 : Make decisions and solve problems.
  • CG6 : Interpret and evaluate any results obtained in a critical manner.

 

 

 

Learning outcomes (Training objectives)

No data

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2017-18

No data

 

 

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General

Code: 41007
Lecturer responsible:
UBEDA GARCIA, MARIA MERCEDES
Credits ECTS: 3,00
Theoretical credits: 0,60
Practical credits: 0,60
Distance-base hours: 1,80

Departments involved

  • Dept: COMPANY ORGANISATION
    Area: COMPANY ORGANISATION
    Theoretical credits: 0,6
    Practical credits: 0,6
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught