Competencies and objectives

Provisional information. Pending approval by the University of Alicante Studies Planning & Training Actions Committee.

 

Course context for academic year 2017-18

El módulo de Marketing Hotelero nace con el objetivo de que el estudiante sea capaz de mejorar las herramientas y estrategias de Marketing y ventas del hotel o alojamiento turístico.

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees)

MASTER EN DIRECCIÓN Y GESTIÓN HOTELERA

 

General Competences

  • CG5 : Habilidad es en relaciones interpersonales.

 

Specific Competences

  • CE1 : Capacidad para implicarse, colaborar y asumir responsabilidades que posibiliten un mayor dinamismo en la actividad empresarial.

 

EXPERTO EN DIRECCIÓN COMERCIAL DE HOTELES

 

General Competences

  • CG5 : Habilidades en relaciones interpersonales.

 

Specific Competences

  • CE1 : Capacidad para implicarse, colaborar y asumir responsabilidades que posibiliten un mayor dinamismo en la actividad empresarial.

 

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2017-18

No data

 

 

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General

Code: 36462
Lecturer responsible:
JIMENEZ PASTOR, FRANCISCO JAVIER
Credits ECTS: 2,00
Theoretical credits: 0,60
Practical credits: 1,00
Distance-base hours: 0,40

Departments involved

  • Dept: MARKETING
    Area: MARKETING AND MARKET RESEARCH
    Theoretical credits: 0,6
    Practical credits: 1
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught