Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2020-21

La materia “Proyecto Final 2”, asignatura de 4 ECTS, aúna en una materia totalmente práctica los conocimientos recibidos durante el curso. En este sentido, esta materia recoge las estrategias y técnicas relacionados con el desarrollo, la implantación y la gestión a lo largo del tiempo de las plataformas de comercio electrónico.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Coneiximents/Continguts

  • CON02 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.

 

Habilitats/Destreses

  • HD03 : Arreplegar, estructurar i interpretar informació, procedent de fonts bibliogràfiques i documentals
  • HD04 : Analitzar els problemes amb criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics
  • HD06 : Distingir de les dades la informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals
  • HD09 : Analitzar el comportament dels consumidors i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting

 

Capacitats/Competències

  • C03 : Planificar el treball en equip i aplicar tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips
  • C04 : Assimilar coneixements de manera autònoma, amb iniciativa i esperit emprenedor

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2020-21

• Capacitar para la búsqueda selectiva de información.
• Aplicar los conocimientos teóricos adquiridos a situaciones de mercado reales.
• Desarrollar el pensamiento crítico sobre el proceso de comercialización online.
• Formular soluciones relacionadas con el marketing digital para las empresas de venta online.
• Adquirir destrezas profesionales sobre herramientas del marketing digital aplicadas al comercio electrónico.

 

 

;

Dades generals

Codi: 79265
Professor/a responsable:
CALDERON MARTINEZ, PURIFICACION AURORA
Crèdits ECTS: 4,00
Crèdits teòrics: 0,00
Crèdits pràctics: 0,40
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,4
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix