Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2020-21
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2020-21
Context de l'assignatura per al curs 2020-21
El Experto en Dirección Comercial y Ventas tiene como cuarta asignatura, Fidelización de Clientes, asignatura de 5 ECTS, que pretende familiarizar al estudiante con los conceptos, las herramientas y la operativa de la estrategia de negocio basada en la gestión de las relaciones con los clientes, buscando maximizar el valor añadido de la oferta con la finalidad de generar relaciones a largo plazo con los clientes.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
MÀSTER EN MÀRQUETING
Competències generals
- CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
- CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
- CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
- CG6 : Derivar de los datos, información relevante imposible de reconocer por no profesionales.
- CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
Competències Específiques
- CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix.
- CE3 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
- CE5 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.
MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN MÀRQUETING
Coneiximents/Continguts
- CON02 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
Habilitats/Destreses
- HD05 : Decidir alternatives d'acció aplicant els coneixements a la pràctica
- HD06 : Distingir de les dades la informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals
- HD07 : Elaborar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix
- HD08 : Aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial per a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn
Capacitats/Competències
- C03 : Planificar el treball en equip i aplicar tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips
- C04 : Assimilar coneixements de manera autònoma, amb iniciativa i esperit emprenedor
- C05 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
EXPERT/A EN DIRECCIÓ COMERCIAL I VENDES
Competències generals
- CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
- CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
- CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
- CG6 : Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.
- CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
Competències Específiques
- CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix
- CE3 : Conèixer i Comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'internet i de les noves tecnologies i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa
- CE5 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2020-21
El objetivo básico de la asignatura Fidelización de Clientes, es proporcionar a los estudiantes de una formación práctica y una visión de conjunto, de los aspectos fundamentales de la gestión de los clientes. En la actualidad, es importante conocer quiénes son nuestros clientes y cuánto nos compran, para la mejor toma de decisiones empresariales. En este sentido, el desarrollo de prácticas de fidelización, se basa en una relación de mutua confianza y respeto, lo que implica una autorización tácita para que la empresa capte, almacene y procese la información personal del cliente, siempre y cuando ésta sea utilizada para mejorar la propuesta de valor de la empresa hacia dicho cliente.
;