Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2020-21

El Experto en Dirección Comercial y Ventas tiene como tercera asignatura Técnicas de Venta, asignatura de 5 ECTS, que pretende familiarizar al estudiante con los conceptos, las herramientas y la operativa del Departamento Comercial de una empresa. En este sentido, el estudiante conocerá aspectos necesarios para llevar a cabo las técnicas de venta más apropiadas y novedosas, según el sector comercial al que se dedique.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

MÀSTER EN MÀRQUETING

 

Competències generals

  • CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
  • CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
  • CG6 : Derivar de los datos, información relevante imposible de reconocer por no profesionales.

 

Competències Específiques

  • CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix.
  • CE4 : Ser capaç de prendre decisions relatives a les variables comercials.

 

MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN MÀRQUETING

 

Habilitats/Destreses

  • HD05 : Decidir alternatives d'acció aplicant els coneixements a la pràctica
  • HD06 : Distingir de les dades la informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals
  • HD07 : Elaborar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix

 

Capacitats/Competències

  • C04 : Assimilar coneixements de manera autònoma, amb iniciativa i esperit emprenedor
  • C09 : Decidir les variables comercials a utilitzar

 

EXPERT/A EN DIRECCIÓ COMERCIAL I VENDES

 

Competències generals

  • CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
  • CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
  • CG6 : Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.

 

Competències Específiques

  • CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix
  • CE4 : Ser capaç de prendre decisions relatives a les variables comercials.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2020-21

El objetivo básico de la asignatura Técnicas de Venta, es proporcionar a los estudiantes de una formación práctica y una visión de conjunto, de las técnicas y habilidades comerciales que toda fuerza de ventas debe tener para su éxito profesional. En este sentido, es necesario profundizar y conocer adecuadamente las características de las etapas o fases de la venta para poder aplicar las técnicas de venta correctas.

 

 

;

Dades generals

Codi: 79259
Professor/a responsable:
TORMO DOMINGUEZ, JUANA
Crèdits ECTS: 5,00
Crèdits teòrics: 0,88
Crèdits pràctics: 0,87
Càrrega no presencial: 3,25

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,88
    Crèdits pràctics: 0,87
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix