Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2020-21
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2020-21
Context de l'assignatura per al curs 2020-21
El Experto en Dirección Comercial y Ventas tiene como tercera asignatura Técnicas de Venta, asignatura de 5 ECTS, que pretende familiarizar al estudiante con los conceptos, las herramientas y la operativa del Departamento Comercial de una empresa. En este sentido, el estudiante conocerá aspectos necesarios para llevar a cabo las técnicas de venta más apropiadas y novedosas, según el sector comercial al que se dedique.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
MÀSTER EN MÀRQUETING
Competències generals
- CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
- CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
- CG6 : Derivar de los datos, información relevante imposible de reconocer por no profesionales.
Competències Específiques
- CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix.
- CE4 : Ser capaç de prendre decisions relatives a les variables comercials.
MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN MÀRQUETING
Habilitats/Destreses
- HD05 : Decidir alternatives d'acció aplicant els coneixements a la pràctica
- HD06 : Distingir de les dades la informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals
- HD07 : Elaborar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix
Capacitats/Competències
- C04 : Assimilar coneixements de manera autònoma, amb iniciativa i esperit emprenedor
- C09 : Decidir les variables comercials a utilitzar
EXPERT/A EN DIRECCIÓ COMERCIAL I VENDES
Competències generals
- CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
- CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
- CG6 : Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.
Competències Específiques
- CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix
- CE4 : Ser capaç de prendre decisions relatives a les variables comercials.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2020-21
El objetivo básico de la asignatura Técnicas de Venta, es proporcionar a los estudiantes de una formación práctica y una visión de conjunto, de las técnicas y habilidades comerciales que toda fuerza de ventas debe tener para su éxito profesional. En este sentido, es necesario profundizar y conocer adecuadamente las características de las etapas o fases de la venta para poder aplicar las técnicas de venta correctas.
;